loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ مجید خراطها حالا که داری میری,    دانلود آهنگ خدا كاري بكن مجيد خراطها,    دانلود آهنگ خداحافظ گل نازم از مجید خراطها,    د

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 01 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مجید خراطها حالا که داری میری
,    دانلود آهنگ خدا كاري بكن مجيد خراطها
,    دانلود آهنگ خداحافظ گل نازم از مجید خراطها
,    دانلود آهنگ نقطه چین از مجید خراطها
,    اهنگ گلومو رها کن تو ای هق هق من
,    دانلود اهنگ مجید خراطها داری میری
,    دانلود آهنگهای قدیمی مجید خراطها
,    دانلود اهنگ مجید خراطها دلداده
,    دانلود آهنگ خداییش از مجید خراطها

http://nakaman.org

حالا که تموم شد تو هم داری میری مبادا که دست کسی رو بگیری

خدایا نگام کن درست تو چه وقتی پر از اشکم اما میخندم به سختی

گلومو رها کن تو ای هق هق من میمردم برا اون نبود عاشق من

مبادا که عشقم تو قلبش بمیره میترسم که دست کسی رو بگیره

بگین کاری این بار ازم برنیومد بگین کم اوردم یا صبرم سر اومد

بگین باز بیاد و به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه

تو احساس من رو چه راحت ربودی اگر من شکستم مقصر تو بودی

مگه من رو در حد مردن ندیدی تو دلخور نبودی چرا دل بریدی

دلم روز و شب رو تو تنهایی سر کرد بگین که تموم دعاهاش اثر کرد

بگین اونو دست خدامون سپردم مقصر نبودم ولی پاشو خوردم

بگین خیلی وقته که صبرم سر اومد بگین کاری کرده که دادم دراومد

بگین خیسه اشکه همه تارو پودم بگین تا بدونه مقصر نبودم

راستی الان عزیز من سرت رو شونه کیه صدای خنده های تو الان تو خونه ی کیه

روزای خوب زندگیم تمومشون صرف تو شد میگفتی راهمون جداست اخرش هم حرف تو شد

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ مجید خراطها حالا که داری میری دانلود آهنگ خدا كاري بكن مجيد خراطها دانلود آهنگ خداحافظ گل نازم از مجید خراطها دانلود آهنگ نقطه چین از مجید خراطها اهنگ گلومو رها کن تو ای هق هق من دانلود اهنگ مجید خراطها داری میری دانلود آهنگهای قدیمی مجید خراطها دانلود اهنگ مجید خراطها دلداده دانلود آهنگ خداییش از مجید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو