loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ مجید خراطها بیست و چهار ماه,    متن آهنگ 24 ماه مجید خراطها,    دانلود آهنگ قانون احساس مجید خراطها,    دانلود آهنگ 24 ماه

حسین بازدید : 29 سه شنبه 30 مهر 1398


,    دانلود آهنگ مجید خراطها بیست و چهار ماه
,    متن آهنگ 24 ماه مجید خراطها
,    دانلود آهنگ قانون احساس مجید خراطها
,    دانلود آهنگ 24 ماه فرشاد آزادی
,    مجید خراطها 24 month
,    دانلود آهنگهای قدیمی مجید خراطها
,    تک آهنگ های مجید خراطها
,    دانلود دکلمه های مجید خراطها

,   

شاید بیشتر از من باهاش راحتی
شاید بیشتر از من باهات راحته
همش چشم به راهم که شاید بیای
الان بیست و چهار ماه و چند ساعته
خودت وعده دادی خودت پس زدی
از اون روزی که رفتی کم طاقتم
نفهمیدی قلبِ من از چی پره
ازت بیست و چهار ماه ناراحتم
یه روز تشنه بودی واسه دیدنم
کی اومد که قلبت ازم سیر شد
دقیقا زمانی که وقتش نبود
من دلگیر شدم تو دلت گیر شد
توی موج رفتار سرد دو سال
نشستم که آب از سرم رد بشه
به من باشه که تا تهش تشنه ام
میرم تا نذارم برات، بد بشه
میمیـرم بعدِ تو من میرم
جای تو از قلبم، حقمو می گیرم
میمیـرم بعدِ تو من میرم
جای تو از قلبم، حقمو می گیرم
چقدر بگذره تا فراموش شی
چقدر بگذره تا فراموش شی
چقدر خواب شب از سرم بپره
سوالم ازت اینه واضح بگو
چقدر مهربونه چیش از من سره
منو قانعم کن گُلم لااقل
بگو چیش یه ذره شبیه منه
بدون راضی ام به تصمیم تو
اگر راضی میشی دلم میشکنه
همش حس میکردم تو پشت دری
نبودی و در وا شد و بسته شد
با تکرار این لحظه بعد از دو سال
در خونه بی تو وابسته شد
دوست دارم اما دیگه بسمه
ازم کینه داری ازت دلخورم
اینم هدیه ی سال دوم گلم
با دستام تورو، دست اون می سپرم
میدونی چون که با احساسم
هر چی بدتر میشی
بازم روت حساسم
بی تابم با خیالت هر شب
ای دل کم طاقت توبه کن لامصب
ضعف ام بود مهربونی کردن
هر دفعه میری تو چرا من برگردم
میمیرم بعد تو من میرم
جای تو از قلبم حقمو می گیرم
آخرین بار با تو گفتمو خندیدم
از یه همچین روزی خیلی می ترسیدم

 

 


دانلود با کیفیت 128Kbps

http://www.toneback.ir/track/545


دانلود با کیفیت 320Kbps







برچسب ها دانلود آهنگ مجید خراطها بیست و چهار ماه متن آهنگ 24 ماه مجید خراطها دانلود آهنگ قانون احساس مجید خراطها دانلود آهنگ 24 ماه فرشاد آزادی مجید خراطها 24 month دانلود آهنگهای قدیمی مجید خراطها تک آهنگ های مجید خراطها دانلود دکلمه های مجید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو