loading...

اهنگ جدید

مثل تموم مهتاب بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه سنگ صبورم اینجا طاقتم غم نداره نداره نـــداره طاقت این که پیشش گریه کنم ندراه نداره نداره حالی واسم نمونده دنیا برام سرابه مهستی داد میزنم که ساقی

حسین بازدید : 95 دوشنبه 29 مهر 1398

مثل تموم مهتاب بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه
سنگ صبورم اینجا طاقتم غم نداره نداره نـــداره

طاقت این که پیشش گریه کنم ندراه نداره نداره

حالی واسم نمونده دنیا برام سرابه مهستی

داد میزنم که ساقی میخونه بی شرابه

یادی نکردی از من این رسم رفاقت این نیست

مشکی برام نریختی عشقو و صداقتی

http://nakaman.org

دشمن راه دورم درد دلم زیاده مهستی

جاده به جز جدایی هیچی به من نداد

مثل تموم عالم حال منم خراب خرابه خرابه خرابه

مثل تموم مهتاب بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه

سنگ صبورم اینجا طاقتم غم نداره نداره نداره

طاقت این که پیشش گریه کنم ندراه نداره نداره

حالی واسم نمونده دنیا برام سرابه مهستی

داد میزنم که ساقی میخونه بی شــــــرابـــه

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلودآهنگ علی عبدالمالکی مثل تموم عالم دانلود آهنگ مثل تموم عالم حال منم خرابه از غلام ظرافت مثل تموم عالم حال منم خرابه محلی مثل تموم عالم حال منم خرابه مهستی دانلود اهنگ محلی مثل تموم عالم حال منم خرابه دانلود آهنگ مثل تموم عالم حال منم خرابه خواننده مرد مثل تموم عالم حال منم خرابه ریمیکس ریمیکس اهنگ مثل تموم عالم حال منم خرابه دانلود آهنگ مثل تموم عالم حال منم خرابه با صدای مرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو