loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی ببار مثل ابر بهار دل من,    دانلود آهنگ دل من بغضتو بشکن غریبگی نکن بامن,    دل من بغضتو بشکن عبدالمالکی,   

حسین بازدید : 222 دوشنبه 29 مهر 1398


,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی ببار مثل ابر بهار دل من
,    دانلود آهنگ دل من بغضتو بشکن غریبگی نکن بامن
,    دل من بغضتو بشکن عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ غصه نخور دلکم با صدای دختر
,    دانلوداهنگ رسم دنیا بی وفایی با صدای دختر
,    دانلود اهنگ دلکم از گلشیفته
,    دانلوداهنگ رسم دنیا بی وفاییه با صدای دختر
,    دانلود آهنگ دلکم علی عبدالمالکی با ابراهیم تاتلیس
,    اهنگ دلکم علی عبدالمالکی 320

 

 

https://tabanmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D9%84%DA%A9%D9%85/

غصه نخور ای دل بی کسم

گریه نکن گلم همه کسم رسم دنیا بی وفاییه

دلکم,دلکم,دلکم دل من بغضتو بشکن

غریبگی نکن با من

ببار مثل ابر بهار دل من اونی که تورو شکسته

خدا جوابشو میده

ببار مثل ابر بهار دلکم

دلکم علی عبدالمالکی

غصه نخور ای دل بی کسم

گریه نکن گلم همه کسم رسم دنیا بی وفاییه

دلکم,دلکم,دلکم دل من بغضتو بشکن

غریبگی نکن با من

ببار مثل ابر بهار دل من اونی که تورو شکسته

خدا جوابشو میده

ببار مثل ابر بهار دلکم

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دلکم با لینک مستقیم

 

 

 

download link








برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی ببار مثل ابر بهار دل من دانلود آهنگ دل من بغضتو بشکن غریبگی نکن بامن دل من بغضتو بشکن عبدالمالکی دانلود اهنگ غصه نخور دلکم با صدای دختر دانلوداهنگ رسم دنیا بی وفایی با صدای دختر دانلود اهنگ دلکم از گلشیفته دانلوداهنگ رسم دنیا بی وفاییه با صدای دختر دانلود آهنگ دلکم علی عبدالمالکی با ابراهیم تاتلیس اهنگ دلکم علی عبدالمالکی 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو