loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی زود رفتی گلم با لینک مستقیم,    كد آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی,    دانلود اهنگ زود رفتی رفیق,&n

حسین بازدید : 35 دوشنبه 29 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی زود رفتی گلم با لینک مستقیم
,    كد آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ زود رفتی رفیق
,    دانلود آهنگ زود رفتی گلم علی عبدالمالکی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ زود رفتی گلم با لینک مستقیم
,    متن آهنگ زود رفتی گلم
,    اهنگ خیلی زود رفتی
,    اهنگ خیلی زود رفتی خیلی تنهام
,    اهنگ زود رفتی داداش

,   

 

 

 

 

http://www.myfaza2music.net/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%B2%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D9%85/

تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم
اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم
زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم
زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم
تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم
اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم
زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ علی عبدالمالکی زود رفتی گلم با لینک مستقیم كد آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی دانلود اهنگ زود رفتی رفیق دانلود آهنگ زود رفتی گلم علی عبدالمالکی با کیفیت 320 دانلود آهنگ زود رفتی گلم با لینک مستقیم متن آهنگ زود رفتی گلم اهنگ خیلی زود رفتی اهنگ خیلی زود رفتی خیلی تنهام اهنگ زود رفتی داداش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو