loading...

اهنگ جدید

  من از خودم بهت دروغ گفتمشبیه اون که میدیدی نبودم ♪♪من اون قد بد نبودم با نگاهتولی اونی که فهمیدی نبودم نبودم ♪♪تو با من قهری اما پیش من باشنزار این خونه رو از هم بپاشیممن این شب خونه

حسین بازدید : 62 یکشنبه 21 مهر 1398

 

من از خودم بهت دروغ گفتم
شبیه اون که میدیدی نبودم ♪♪
من اون قد بد نبودم با نگاهت
ولی اونی که فهمیدی نبودم نبودم ♪♪
تو با من قهری اما پیش من باش
نزار این خونه رو از هم بپاشیم
من این شب خونه رو تقسیم کردم ♪♪
بزار همسایه همدیگه باشیم
♪♪♫♫♪♪♯ تو با من قهری اما پیش من باش ♪♪♫♫♪♪


♪♪♫♫♪♪♯ نزار این خونه رو از هم بپاشیم ♪♪♫♫♪♪♯
من این شب خونه رو تقسیم کردم
بزار همسایه همدیگه باشیم ♪♪
یه وقتایی هوای جاده دارم
ولی چشمات منو محدود کرده ♪♪
منه بد پای خونه نشستم
که آتیشت هوامو دود کرده
تو با من قهری اما پیش من باش ♪♪
نزار این خونه رو از هم بپاشیم
من این شب خونه رو تقسیم کردم
بزار همسایه همدیگه باشیم

♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی همسایه دانلود آهنگ که آتیشت هوامو بد کرده علی عبدالمالکی علی عبدالمالکی یه وقتایی علی عبدالمالکی جاده اهنگ علی عبدالمالکی من انقدر پای این خونه نشستم دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من انقدر پای این خونه نشستم اهنگ یه وقتایی هوای گریه دارم آهنگ جدید علی عبدالمالکی من انقدر پای این خونه نشستم که اتیشت هوامو دود کرده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو