loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ جدید بهادر بیا تو حواست نیست من روبه روت نشستم منو نگاه کن من رو حست شرط بستم تو بگو باشه من تا تهش پات هستم تورو با دنیا عوض نمیکنم من هرکی باشه به غیر از تو میگم نه تورو میخوامت دل به عشق

حسین بازدید : 49 سه شنبه 16 مهر 1398

متن آهنگ جدید بهادر بیا

تو حواست نیست

من روبه روت نشستم
منو نگاه کن من رو حست شرط بستم
تو بگو باشه من تا تهش پات هستم
تورو با دنیا عوض نمیکنم من
هرکی باشه به غیر از تو میگم نه
تورو میخوامت دل به عشقت میبندم
پس بیا میدونی عاشقت شدم تازگیا
بینه این همه واسه من تو تکیا
میخوام تو باشی از پیشم نریا
بیا میدونی عاشقت شدم تازگیا
بینه این همه واسه من تو تکیا
میخوام تو باشی از پیشم نریا

شعر آهنگ جدید بهادر بیا

فکر میکردم نمیفهمی تو حالمو

jenabmusic.com

 

ولی تو حالا نشستی کنارمو
تورو میدیدم چند ساله تو فالمو
تو میدونستی طرز فکر من خاصه
واسه همینم دله من تورو خواسته
بمونم اینجا من چشمام روت حساسه
پس بیا میدونی عاشقت شدم تازگیا

بینه این همه واسه من تو تکیا میخوام تو باشی از پیشم نریا
بیا میدونی عاشقت شدم تازگیا بینه این همه واسه من تو تکیا
میخوام تو باشی از پیشم نریا

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو