loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ رضا شیری با شعر علی ضیا,    متن اهنگ دلم گرفته از همه رضا شیری,    دانلود اهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه از سارن,   

حسین بازدید : 83 دوشنبه 15 مهر 1398


,    دانلود اهنگ رضا شیری با شعر علی ضیا
,    متن اهنگ دلم گرفته از همه رضا شیری
,    دانلود اهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه از سارن
,    دانلود آهنگ رضا شیری دلم گرفته از همه
,    آهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه
,    دانلود اهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه بزن دوباره قلب خستمو
,    متن آهنگ دلم گرفته از همه
,    اهنگ سعید سام و رضا شیری
,    دلم گرفته از همه رضا شیری متن

 

upmusics.com

غمم گرفته بعد از این تو روی زندگی بخند برام بخند
بدون تو دلم غمه برن همه فقط یه بار برام بخند♪♪♫♫♪♪♯
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : علی ضیا ♪♪♫♫♪♪♯
دلم گرفته از همه تو قلب من جهنمه نگو به قلب من برو دوست دارم فقط تورو
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی♪♪♫♫♪♪♯
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ رضا شیری با شعر علی ضیا متن اهنگ دلم گرفته از همه رضا شیری دانلود اهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه از سارن دانلود آهنگ رضا شیری دلم گرفته از همه آهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه دانلود اهنگ شکسته پشتم از همه تو قلب من جهنمه بزن دوباره قلب خستمو متن آهنگ دلم گرفته از همه اهنگ سعید سام و رضا شیری دلم گرفته از همه رضا شیری متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو