loading...

اهنگ جدید

گرفته بارون الان خیس میشن چشامون من اینجا داغون تو هم حرف میزنی با اون مگه یادت رفت عشقمونو رابطه و حسمونو قول میدم بدم بهت نشون ولی میدی تکست به اون برگرد بیبی حالم اصلا خوب نی هوا سردتر میشه وقتی تو

حسین بازدید : 205 چهارشنبه 10 مهر 1398

گرفته بارون الان خیس میشن چشامون
من اینجا داغون تو هم حرف میزنی با اون
مگه یادت رفت عشقمونو رابطه و حسمونو
قول میدم بدم بهت نشون
ولی میدی تکست به اون
برگرد بیبی حالم اصلا خوب نی
هوا سردتر میشه وقتی تو با اونی
وقتی تو با اونی …
♫♫

 

notemusic.net

♫♫
هوا میده بوی جداییمون و دپرسیم دوتاییمون و
شدیم وابسته بیشتر از پنجرم
گرفته حنجرم از بس میخونم برا تو
این خونه هنوز داره حال و هواتو
بی بی نرو نه بی‌بی نرو نه
نکن با من جر و بحث حالا که شده هوا سرد
شده دلم برات تنگ …
برگرد بیبی حالم اصلا خوب نی
هوا سردتر میشه وقتی تو با اونی
وقتی تو با اونی …







برچسب ها دانلود اهنگ سردتر میشه وقتی تو با اونی دانلود ریمیکس اهنگ سارن برگرد بیبی دانلود ریمیکس اهنگ سارن گرفته بارون سارن برگرد بیبی ریمیکس دانلود اهنگ برگرد بیبی ریمیکس دانلود اهنگ گرفته بارون از سارن دانلود ریمیکس اهنگ گرفته بارون الان خیس میشن چشامون دانلود اهنگ سارن گرفته بارون خیس میشه چشامون دانلود اهنگ بیبی نرو نه نکن با من جرو بحث
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو