loading...

اهنگ جدید

  بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها از اولین جملت، فهمیده بودم زود عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود اونقدر می خوامت همه باهات بد شن با حسرت

حسین بازدید : 45 یکشنبه 07 مهر 1398

 

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش

کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها

از اولین جملت، فهمیده بودم زود

عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود

اونقدر می خوامت همه باهات بد شن

با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

حالم عوض میشه، حرف تو که باشه

http://myzahramusic2.ir/

 

اسم تو بارونه، عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست

کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست

 

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش

کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها

از اولین جملت، فهمیده بودم زود

عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود

اونقدر می خوامت همه باهات بد شن

با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

حالم عوض میشه، حرف تو که باشه

اسم تو بارونه، عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست

کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ حالم عوض میشه کد پیشواز حالم عوض میشه همراه اول متن و شعر آهنگ حالم عوض میشه کد پیشواز حالم عوض میشه ایرانسل دانلود آهنگ حالم عوض میشه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید حالم عوض میشه لینک مستقیم دانلود ریمیکس حالم عوض میشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو