loading...

اهنگ جدید

      تو سایه ای بودی بر نور من آیا احساسمان میکنی؟ ستاره ای دیگر که تو محوش کردی میترسم هدفمان از دست برود میخواهی مارا ببینی؟ زنده حالا کجایی؟ حالا کجایی؟ تمامش فکر و خیالم بود تو

حسین بازدید : 283 پنجشنبه 04 مهر 1398

 

 

 

تو سایه ای بودی بر نور من
آیا احساسمان میکنی؟
ستاره ای دیگر که تو محوش کردی
میترسم هدفمان از دست برود
میخواهی مارا ببینی؟ زنده
حالا کجایی؟
حالا کجایی؟
تمامش فکر و خیالم بود
تو فقط یک خواب بودی
حالا کجایی؟

http://musicfeed.ir/faded-walker/

 

آتلانتیس ، زیر دریا ، زیر دریا
رویایی دیگر
هیولاها درونم وحشیانه میتازند
من محو شدم ، من محو شدم
حسابی گم شدم ، من محو شدم
این آبهای کم عمق ، چیزی که نیاز دارم را برآورده نمیکنند
رهایش میکنم برود
یک شیرجه عمیق
سکوت همیشگی دریا
نفس میکشم ، زنده

 

دانلود آهنگ Faded با کیفیت عالی - 320







برچسب ها دانلود آهنگ محو شده آلن واکر دانلود آهنگ where are you now فیلم جوکر دانلود آهنگ alan walker faded بی کلام دانلود آهنگ faded بی کلام دانلود آهنگ faded بی کلام mp3 دانلود ریمیکس faded از alan walker دانلود آهنگ where are you now ریمیکس دانلود تمام اهنگ های الن واکر دانلود آهنگ faded با پیانو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو