loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ من که قلب کوچیکم بی تو کاسه خونه,    اهنگ خواب بعدازظهر محسن چاوشی,    دانلود اهنگ دوست دارم با عشق,    دانلود آهنگ خواب بع

حسین بازدید : 35 جمعه 29 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ من که قلب کوچیکم بی تو کاسه خونه
,    اهنگ خواب بعدازظهر محسن چاوشی
,    دانلود اهنگ دوست دارم با عشق
,    دانلود آهنگ خواب بعد از ظهر محسن چاوشی
,    مثل خواب بعد از ظهر تلخه اما میچسبه
,    دانلود آهنگ شیرینه مثل خواب بعدظهر
,    متن خواب بعد از ظهر چاوشی
,    اهنگ عمر زندگی معین
,    از پرنده تا لونه از کویر تا بارون

 

 

عمر زندگی کوتاست مثه شعله ی کبریت
عمر هر چی غیر از عشق مثه عمر کوتاهه
همسفر شدن مثه درب هدر شدن خوبه
پس قدم بزن با من بین راه و بیراهه
من که قلب کوچیکم بی تو کاسه ی خونه
من که کاسه ی چشمم جز تو از کسی پر نیست
دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق
عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست
عشق چن قدم راهه از اتاق تا ایوون
عشق دستته وقتی میز شامو می چینه
مثه خواب بعدازظهر تلخه اما می چسبه
مثه چای بعد از خواب تلخه اما شیرینه
من که قلب کوچیکم بی تو کاسه ی خونه
من که کاسه ی چشمم جز تو از کسی پر نیست
دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق
عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست
عشق چن قدم راهه از اتاق تا ایوون
از پرنده تا لونه از کویر تا بارون
از اتاق تا ایوون عشق بهترین راهه
آسمون تویی وقتی ماه داره می خنده
عشق من ببین امشب آسمونه چقد ماهه
دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق
عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود آهنگ من که قلب کوچیکم بی تو کاسه خونه اهنگ خواب بعدازظهر محسن چاوشی دانلود اهنگ دوست دارم با عشق دانلود آهنگ خواب بعد از ظهر محسن چاوشی مثل خواب بعد از ظهر تلخه اما میچسبه دانلود آهنگ شیرینه مثل خواب بعدظهر متن خواب بعد از ظهر چاوشی اهنگ عمر زندگی معین از پرنده تا لونه از کویر تا بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو