loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ من که گناه نکردم سامان جلیلی,    سامان جلیلی تاوان,    دانلود اهنگ واسم سخته جدایی از سامان جلیلی,    د

حسین بازدید : 49 جمعه 29 شهریور 1398


,   
,    دانلود آهنگ من که گناه نکردم سامان جلیلی
,    سامان جلیلی تاوان
,    دانلود اهنگ واسم سخته جدایی از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ از دل بیقرارم از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320
,    اهنگ سامان جلیلی از دل بی قرارم
,    دانلود ریمیکس از دل بیقرارم سامان جلیلی
,    دلبر سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ اهای دیوونه یکی یدونه از سامان جلیلی

,   

 

میگی برو دیگه نمی خوام ببینم تورو میگی دیگه تو دلم جایی نمیدم تورو
میگی واسه رفتنت لحظه رو می شمارم من که گناه نکردم
می دونم داری دل دل می کنی که برم امید ندارم آره بی تو می میرم
می دونم تو دلت جای کی هست آخه من که گناه نکردم
من که گناه نکردمو من چشم از تو برنداشتمو من
هیچی واست کم نذاشتمو ببین جوابمون کرد
بیخود به تو من دل بستمو من دیگه راه برگشت نداشتمو من
تا حالا عمرمو تلف می کردم من که گناه نکردم
بی قرارم بی قرارم می دونی جز اینجا جایی ندارم
بی قرارم بی قرارم جز خدا من هیچ کسی رو ندارم

 

 

http://muzicir.com

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:01 - 2.29 MB







برچسب ها دانلود آهنگ من که گناه نکردم سامان جلیلی سامان جلیلی تاوان دانلود اهنگ واسم سخته جدایی از سامان جلیلی دانلود اهنگ از دل بیقرارم از سامان جلیلی دانلود اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320 اهنگ سامان جلیلی از دل بی قرارم دانلود ریمیکس از دل بیقرارم سامان جلیلی دلبر سامان جلیلی دانلود اهنگ اهای دیوونه یکی یدونه از سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو