loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ یکی باشه که هر نفس,    یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه,    دانلود آهنگ دل ای دل دیوونه کی قدرتو میدونه محسن یگانه,   

حسین بازدید : 58 پنجشنبه 28 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ یکی باشه که هر نفس
,    یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه
,    دانلود آهنگ دل ای دل دیوونه کی قدرتو میدونه محسن یگانه
,    متن آهنگ نفرین محسن یگانه
,    دانلود آهنگ نفرین به عشق به عاشقی محسن یگانه
,    دانلود آهنگ الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرت
,    نفرین من پشت سرت
,    ریمیکس آهنگ نفرین محسن یگانه
,    آهنگ های قدیمی محسن یگانه

,   

 

 

https://www.bibakmusic.com/8204/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86.html

متن آهنگ نفرین از محسن یگانه

خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه

یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه

یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه

بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه

کاشکی اونم بدونه که خوبی بهت نیومده

این همه خوبی آخرش چی به سر من اومده

پشت سرت هرجا بری نفرین من به راهته

به اون چش در به درت به اون دل سیاهته

همین قدم که خواستمت از سرتم زیادیه

فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تو یادیه

Fekr nakoni to ghalbe man ye lahze az to yadie

خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم

Khiyal nakon be yadetam bedon ke mordi to delam

ترانه آهنگ نفرین از محسن یگانه

خودت میدونی جای عشق نفرتو کاشتی تو دلم

واسه همیشه از دلم دیگه میذارمت کنار

تموم بی وفایی هات از تو بمونه یادگار

حالا که میری یه نظر پشت سرت رو هم ببین

ببین که تنها نمیشم تنها تو باختی نازنین،تنها تو باختی نازنین

الهی هرکی که رسید پا روی قلبت بذاره

هرچی که با من میکنی یه روز به روزت بیاره

آهای رفیق نیمه راه آی تو که تنهایی میری

فقط یه نفرین میکنم تو اوج غربت بمیری

فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تو یادیه

Fekr nakoni to ghalbe man ye lahze az to yadie

خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم

Khiyal nakon be yadetam bedon ke mordi to delam







برچسب ها دانلود اهنگ یکی باشه که هر نفس یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه دانلود آهنگ دل ای دل دیوونه کی قدرتو میدونه محسن یگانه متن آهنگ نفرین محسن یگانه دانلود آهنگ نفرین به عشق به عاشقی محسن یگانه دانلود آهنگ الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرت نفرین من پشت سرت ریمیکس آهنگ نفرین محسن یگانه آهنگ های قدیمی محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو