loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ تو خود گفتی که درقلب شکسته,    دانلود آهنگ تو خود گفتی که درقلب شکسته خانه داری,    دانلود آهنگ شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن, 

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 27 شهریور 1398



,    دانلود آهنگ تو خود گفتی که درقلب شکسته
,    دانلود آهنگ تو خود گفتی که درقلب شکسته خانه داری
,    دانلود آهنگ شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن
,    دانلود اهنگ علیرضا افتخاری شکسته قلب من جانا
,    دانلود آهنگ خدایا تو خود گفتی که درقلب شکسته
,    دانلود آهنگ خدایا عاشقان را باغم عشق آشنا کن
,    دانلود آهنگ خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ نیلوفرانه افتخاری با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ خدایا عاشقان را با غم عشقت آشنا کن

 

 

https://upmusics.com/%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87/

تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری
شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن ♬♫
خدایا بی پناهم ز تو جز تو نخواهم ♬♫
اگر عشقت گناه است ببین غرق گناهم ♬♫
دو دست دعا فرا برده ام بسوی آسمان ها


که تا پر کشم به بال غمت رها در کهکشان ها
چو نیلوفر عاشقانه چنان می پیچم به پای تو ♬♫
که سر تا پا بشکفد گل ز هر بندم در هوای تو ♬♫
به دست یاری اگر که نگیری

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ تو خود گفتی که درقلب شکسته دانلود آهنگ تو خود گفتی که درقلب شکسته خانه داری دانلود آهنگ شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن دانلود اهنگ علیرضا افتخاری شکسته قلب من جانا دانلود آهنگ خدایا تو خود گفتی که درقلب شکسته دانلود آهنگ خدایا عاشقان را باغم عشق آشنا کن دانلود آهنگ خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن علی زند وکیلی دانلود آهنگ نیلوفرانه افتخاری با کیفیت بالا دانلود آهنگ خدایا عاشقان را با غم عشقت آشنا کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو