loading...

اهنگ جدید

دانلود سینه زنی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,متن نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلو

حسین بازدید : 35 شنبه 23 شهریور 1398

دانلود سینه زنی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,متن نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود مداحی,دانلود مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه mp3,دانلود مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه صوتی,دانلود مداحی زیبا - محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,شعر مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود مداحی خوشکل محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,متن مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود نوحه,کد آهنگ پیشواز محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه همراه اول ,دانلود مداحی صوتی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه مداحی,دانلود صوتی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,دانلود مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,متن محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,شعر نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه,

 

 

دانلود مداحی جدید محمود کریمیبه نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه
Download NewSong By Mahmoud Karimi Called delam be karbala rahiye

دانلود مداحی با کیفیت 128 - (4.38 مگابایت)

**منبع - بالموزیک**

 

متن مداحی دلم به یاد حرم به کربلا راهیه از محمود کریمی

دلم به یاد حرم به کربلا راهیه
میخونه تو قتلگاه زیارت ناحیه
فرقه بالسیوف فرقه بالرماح
جدمو میزدن گوشه قتلگاه
وای حسین وای حسین

زمان خون گریه هات درست دم مغربِ
روضه بر گشتن یه اسب بی صاحبِ
فرقه بالسنان فرقه بالحجر
جدمو میزدن بی کس و بی سپر

تکست مداحی دلم به یاد حرم به کربلا راهیه از محمود کریمی



با پرچم انتقام فاطمه العجل
مرور میشه روضه ها دوباره از روی تل
فرقه بالسهام فرقه بالعصا
جدمو میزدن کوفیا بی هوا

 

 

 







برچسب ها دانلود سینه زنی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه متن نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود مداحی دانلود مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه mp3 دانلود مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه صوتی دانلود مداحی زیبا محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه شعر مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود مداحی خوشکل محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه متن مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود نوحه کد آهنگ پیشواز محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه همراه اول دانلود مداحی صوتی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه مداحی دانلود صوتی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه دانلود مداحی محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه متن محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه شعر نوحه محمود کریمی به نام دلم به یاد حرم به کربلا راهیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو