loading...

اهنگ جدید

آکورد آهنگ محلی گل ناز داروم xکد آهنگ پیشواز محلی گل ناز داروم همراه اولxدانلود آهنگ زیبای محلی گل ناز داروم xدانلود ریمیکس محلی گل ناز داروم xدانلود بیت بیکلام محلی گل ناز دارومxاهنگ خام محلی گل ناز

حسین بازدید : 93 پنجشنبه 07 شهریور 1398

آکورد آهنگ محلی گل ناز داروم xکد آهنگ پیشواز محلی گل ناز داروم همراه اولxدانلود آهنگ زیبای محلی گل ناز داروم xدانلود ریمیکس محلی گل ناز داروم xدانلود بیت بیکلام محلی گل ناز دارومxاهنگ خام محلی گل ناز دارومxبیوگرافی - محلی گل ناز دارومxکد آهنگ پیشواز محلی گل ناز داروم ایرانسلxآهنگ درخواستی 6732xدانلود ترانه محلی گل ناز دارومxدانلود متن محلی گل ناز دارومxآلبوم  محلی گل ناز دارومxمتن آهنگxدانلود ترانه جدیدمحلی گل ناز داروم xدانلود تک آهنگهای محلی گل ناز داروم xدانلود آهنگ بیکلام محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ کمیابxدانلود موزیک محلی گل ناز داروم xآهنگ بیکلام محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ ریمیکس محلی گل ناز داروم xدانلود آلبوم محلی گل ناز داروم xدانلود آهنگهای محلی گل ناز داروم xموزیک ویدیو  محلی گل ناز دارومxپیشواز تک آهنگهای محلی گل ناز داروم xکد آهنگ پیشواز محلی گل ناز داروم xنت آهنگ محلی گل ناز داروم xدانلود آهنگ جدید محلی گل ناز داروم با لینک مستقیمxدانلود ترانه و اهنگ و موزیک - محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ تصویری محلی گل ناز داروم x محلی گل ناز داروم xاینستاگرام محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ جدید محلی گل ناز داروم xDownload Music محلی گل ناز داروم xدانلود آهنگ محلی گل ناز داروم xدانلود موزیک بیکلام محلی گل ناز دارومxدانلود و متن اهنگ محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ های حدیدxمحلی گل ناز داروم با بهترین کیفیتxدانلود آهنگ mp3 محلی گل ناز داروم xشعر آهنگ محلی گل ناز داروم xتمام آهنگ های محلی گل ناز دارومxفول آلبوم  محلی گل ناز دارومxبا بهترین کیفیت محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ با کیفبت اصلی محلی گل ناز دارومxدانلود موزیک درخواستی 6732xمتن آهنگ محلی گل ناز داروم xپیشواز آهنگ محلی گل ناز داروم xدانلود اهنگ قدیمی محلی گل ناز دارومxدانلود آهنگ محلی گل ناز داروم بهمراه متنxتکست آهنگ محلی گل ناز داروم xتمام آهنگای محلی گل ناز دارومx

گل نازدارم
مه شوگارمبیو بیو که، دلم سیت تنگه
ندونم تا کی، دلت چی سنگه

 

بهار اوی وا گل گندم
مو تهنا وا درد تو مندم

ولم کردی وا دل پر دردم
دلم خینه دی ز حرفا مردم

گدی بی که وا باهار ایام، سیچه په نیائی؟
حالا دیه باور ایکنم، که تو بی بفایی!

ز ویرت رهدم، مکن وام چینون، گل نازدارم
بیو که بی تو، دیه مه رهده، ز ای شوگارم

گل ناز
گل نازدارم
ماه شبمبیا بیا که دلم برات تنگه
نمی‌دونم تا کی دلت مثل سنگه

 

بهار اومد با گل گندم
من تنها با درد [دوری] تو موندم

ولم کردی با دل پر دردم
دلم خونه دیگه از حرف‌های مردم

گفته بودی که با بهار میای، پس چرا نمیای؟
حالا دیگه باور می‌کنم که تو بی وفایی

از یادت رفتم، باهام اینجور نکن، گل نازدارم
بیا که بی تو، دیگه ماه رفته، از این شبهایم

https://tabtaraneh.net/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ محلی گل ناز داروم دانلود آهنگ گل ناز دارم مهدی در استیج دانلود آهنگ گل ناز دارم مهرنوش مختاری دانلود آهنگ گل ناز دارم مسعود بختیاری 320 دانلود آهنگ گل ناز دارم موسی موسوی متن آهنگ گل ناز دارم مسعود بختیاری دانلود آهنگ گل ناز دارم معین گل ناز دارم نرگس مختاری دانلود موزیک ویدیو گل ناز دارم معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو