loading...

اهنگ جدید

X تکست آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X آکورد آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود ترانه امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X متن آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه د

حسین بازدید : 45 چهارشنبه 06 شهریور 1398
X تکست آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X آکورد آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود ترانه امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X متن آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود ریمیکس امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود آهنگ کمیاب X کد آهنگ پیشواز امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X کد آهنگ پیشواز امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم همراه اول X متن آهنگ X دانلود آهنگ mp3 امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X شعر آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X کد آهنگ پیشواز امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم ایرانسل X نت آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود آهنگ ریمیکس امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود آهنگ زیبای امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود آهنگ جدید امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم X دانلود آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم با لینک مستقیم

 

 

دانلود آهنگ جدید امین شکرشکنبه نام فدات میشه دلم
Download NewSong By Amin Shekarshekan Called fadat mishe delam

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.94 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.06 مگابایت)

-----منبع بالموزیک-----

متن آهنگ فدات میشه دلم از امین شکرشکن

نگاهم رو تو حواست با من
کی حال ما رو داره اینجا
با چشمات حالا میرم رو ابرها
کسی نیاد بین ما دوتا

فدات میشه دلم یه آتیشه دلم
میترسونه منو نگاه نابت
چیکار کردی باهام که میلرزه صدام
که دیوونه دلم شده خرابت

تکست آهنگ فدات میشه دلم از امین شکرشکن



دلم میلرزه واسم میارزه یه تار موت به همه دنیا
ببین درگیرم برات میمرم کوتاه میاد زندگی با ما

فدات میشه دلم یه آتیشه دلم
میترسونه منو نگاه نابت
چیکار کردی باهام که میلرزه صدام
که دیوونه دلم شده خرابت

تو لیلام شدی همه دنیام شدی
یه مجنون داری اینجا که فداته
همه دنیام شدی نفسهام شدی
این دل دیوونه درگیر چشاته

نگاهم رو تو حواست با من
کی حال ما رو داره اینجا
با چشمات حالا میرم رو ابرها
کسی نیاد بین ما دوتا

فدات میشه دلم یه آتیشه دلم
میترسونه منو نگاه نابت
چیکار کردی باهام که میلرزه صدام
که دیوونه دلم شده خرابت

 







برچسب ها تکست آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم آکورد آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود ترانه امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم متن آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود ریمیکس امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود آهنگ کمیاب کد آهنگ پیشواز امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم کد آهنگ پیشواز امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم همراه اول متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم شعر آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم کد آهنگ پیشواز امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم ایرانسل نت آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود آهنگ ریمیکس امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود آهنگ زیبای امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود آهنگ جدید امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم دانلود آهنگ امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم بهمراه متن دانلود آهنگ جدید امین شکرشکن به نام فدات میشه دلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو