loading...

اهنگ جدید

آکورد آهنگ جدید عبد به نام بدبین  ,کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین  همراه اول, جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود آهنگ عاشقانه,دانلود آهنگ زیبای جدید عبد به نام بدبین  ,متن آهنگ ج

حسین بازدید : 85 پنجشنبه 31 مرداد 1398

آکورد آهنگ جدید عبد به نام بدبین  ,کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین  همراه اول, جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود آهنگ عاشقانه,دانلود آهنگ زیبای جدید عبد به نام بدبین  ,متن آهنگ جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود آهنگ جدید جدید عبد به نام بدبین  با لینک مستقیم,شعر آهنگ جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ محلی,کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین  ایرانسل,دانلود آهنگ جدید جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود آهنگ mp3 جدید عبد به نام بدبین  ,دانلود ترانه جدید عبد به نام بدبین ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید عبد به نام بدبین  بهمراه متن,کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین  ,تکست آهنگ جدید عبد به نام بدبین  ,


Download NewSong By Abed Called badbin بدبین از عبد

 

متن آهنگ بدبین از عبد
مهتاب توی شبهام به من نمیتابه خستم ولی بازم چشام نمیخوابه
دنیای قبل از تو دنیای خوبی بود نبودی قلب من با هرچی راضی بود
رفتی شدم تنها تنهاتر از دیروز هر روز من اینه بیزارم از امروز

بازم دوباره دلم هوای گریه داره هرکی میاد تنها میزاره
بدبینم به این روزهای تلخ و تکراری یه روز میشه دوام نمیاری
تو هم مثل من میشی میدونم میمونه برات گریه و زاری

تکست آهنگ بدبین از عبد



از زندگم رفتی درای قلبتو به رو بستی
دروغ میگفتی عاشقم هستی از تو دلگیرم
برای زخهای قلبم تموم نمیشه غصه و دردم
تو انتخابت اشتباه کردم

بازم دوباره دلم هوای گریه داره هرکی میاد تنها میزاره
بدبینم به این روزهای تلخ و تکراری یه روز میشه دوام نمیاری
تو هم مثل من میشی میدونم میمونه برات گریه و زاری

منبع بالموزیک







برچسب ها آکورد آهنگ جدید عبد به نام بدبین کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین همراه اول جدید عبد به نام بدبین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ زیبای جدید عبد به نام بدبین متن آهنگ جدید عبد به نام بدبین دانلود آهنگ جدید جدید عبد به نام بدبین با لینک مستقیم شعر آهنگ جدید عبد به نام بدبین دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین ایرانسل دانلود آهنگ جدید جدید عبد به نام بدبین دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید عبد به نام بدبین دانلود آهنگ mp3 جدید عبد به نام بدبین دانلود ترانه جدید عبد به نام بدبین متن آهنگ دانلود آهنگ جدید عبد به نام بدبین بهمراه متن کد آهنگ پیشواز جدید عبد به نام بدبین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو