loading...

اهنگ جدید

دانلود ترانه  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم ,دانلود آهنگ عاشقانه,کد آهنگ پیشواز  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,دانلود آهنگ جدید  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  با لینک

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 31 مرداد 1398

دانلود ترانه  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم ,دانلود آهنگ عاشقانه,کد آهنگ پیشواز  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,دانلود آهنگ جدید  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  با لینک مستقیم,دانلود آهنگ زیبای  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,کد آهنگ پیشواز  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  همراه اول,دانلود آهنگ mp3  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  بهمراه متن,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ شاد,آکورد آهنگ  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,متن آهنگ  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,متن آهنگ,شعر آهنگ  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,تکست آهنگ  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,دانلود آهنگ  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,کد آهنگ پیشواز  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ایرانسل,دانلود آهنگ جدید  فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم  ,


Download NewSong By Farshid Adhami Called ba ham doostim با هم دوستیم از فرشید ادهمی

 

متن آهنگ با هم دوستیم از فرشید ادهمی
موج موهات موج دریاست با تو حسم روی ابراست
پرسه با تو زیر بارون عاشقانس لحظه هامون
توی گوشم میگی آروم من دلم باهاته
دست من توو خوابم حتی توی دستاته
من چجور طاقت بیارم عشق من بی تو
که نبینم برق توو چشمای مشکیتو

خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه
ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه
خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه
تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه

تکست آهنگ با هم دوستیم از فرشید ادهمی



تا جون دارم واست میخونم میمونی بام تا تهش میدونم
من قول میدم خوشبخت میشی
چون عشق یه دیوونه ی سرسخت میشی
من با همه رو عشقت شرط بستم
هر چی بشه بازم رو قولم هستم
من شرط بستم این آخریشه
قلب تو سهم هیشکی غیر من نمیشه

خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه
ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه
خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه
تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه
منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود ترانه فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم با لینک مستقیم دانلود آهنگ زیبای فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم کد آهنگ پیشواز فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم همراه اول دانلود آهنگ mp3 فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم بهمراه متن دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد آکورد آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم متن آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم متن آهنگ شعر آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم تکست آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم دانلود آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم کد آهنگ پیشواز فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو