loading...

اهنگ جدید

X حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X&nbs

حسین بازدید : 191 پنجشنبه 31 مرداد 1398
X حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود ترانه حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام همراه اول X آکورد آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ زیبای حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام ایرانسل X دانلود آهنگ جدید حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام با لینک مستقیم X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ شاد X شعر آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ mp3 حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X دانلود آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام بهمراه متن X تکست آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X متن آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام

Download NewSong By Hasan NoorAfshan Called toyi oon ke mikham تویی اون که میخوام از حسن نور افشان

 

متن آهنگ تویی اون که میخوام از حسن نور افشان
دل ندارم تو نباشی کنارم مطمئنم به حسی که من دارم
تو نباشی تمومه میشه کارم نپرس هی چرا من
حس ندارم به هیشکی جز تو عشقم
با تو انگاری من توی بهشتم
حرف قلبم بود هرچی نوشتم نپرس هی چرا من

آخه تویی اون که میخوام
اون که جز اون نمیاد هیشکی به چشمام
اون که میدونه تکه توو کل دنیام
اونکه غیر خودش هیچی نمیخوام
تویی اون که یه ساعت بی تو نمیاره دلم دیگه طاقت
از هم نمیشه جدا عشق و حسادت
حسو میدونی دیگه عشقه نه عادت

تکست آهنگ تویی اون که میخوام از حسن نور افشان



با توام تو هم بگو خب حستو جز خودم
کسی نیاره اسمتو جز خودم
کسی نبینم دورت بیاد بخواد تورو غیر از من
با توام بگو بگو که عاشقی
حرفتو باید به خود من بگی
جز خودم کسی نبینم دورت بیاد
بخواد تورو غیر از من

آخه تویی اون که میخوام
اون که جز اون نمیاد هیشکی به چشمام
اون که میدونه تکه توو کل دنیام
اونکه غیر خودش هیچی نمیخوام
تویی اون که یه ساعت بی تو نمیاره دلم دیگه طاقت
از هم نمیشه جدا عشق و حسادت
حسو میدونی دیگه عشقه نه عادت
منبع بالموزیک







برچسب ها حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام دانلود آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام دانلود ترانه حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام همراه اول آکورد آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ زیبای حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام کد آهنگ پیشواز حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام ایرانسل دانلود آهنگ جدید حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام با لینک مستقیم دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد شعر آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام دانلود آهنگ mp3 حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام دانلود آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام بهمراه متن تکست آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام متن آهنگ حسن نور افشان به نام تویی اون که میخوام متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو