loading...

اهنگ جدید

    ای وای من، ای وای من مفتون شده از عشق او منزل به منزل کو به کو ای خوش نسیم صبحدم وای از دل رسوای من سرگشته‌ای در کوی او گیرد سراغ روی او از من به دلدارم بگو    تا جان

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 23 مرداد 1398

 

 

ای وای من، ای وای من
مفتون شده از عشق او
منزل به منزل کو به کو
ای خوش نسیم صبحدم
وای از دل رسوای من
سرگشته‌ای در کوی او
گیرد سراغ روی او
از من به دلدارم بگو

 

 

تا جان باشد بـرای من تو بهترین ترانـه‌ای، گل گفتاری گفتاری
دوشــیـنــه بــا یـــاد رخــــت
گـفـتـم حــدیــثــم مـو بـه مـو
هر روز و شب نیاز من بود که با تو سر کنم گر بگزاری
اول تــویــی آخـر تــویــی
بـهـتـر از این خـوشتـر از آن
جـانـی و جـانـانـی مـرا
دردی و درمــانــی مـرا
در محفل صاحبدلان
در پیچ و تاب زلف او
ای وای دل، ای وای من
بیدل شده احوال من
سرگشته شد دنیای من
وای از دل رسوای من
بی مهر او چگونه می‌توان زمان بسر کنم
تا هستم من همیشه سرخوشم بیاد روی او
آوای دل زبان من بود برای گفتنم
گر می‌خوانم سرود زندگی بود برای او
منزل به منزل کو به کو
ای وای دل، ای وای من
گیرم سراغ روی او
وای از دل رسوای من

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

myfaza2music.net

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام دل آوا عبدالحسین مختاباد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید متن آهنگ دل آوا عبدالحسین مختاباد کد آهنگ پیشواز دل آوا عبدالحسین مختاباد برای همراه اول دانلود آهنگ دل آوا عبدالحسین مختاباد با کیفیت 320 دانلود آهنگ دل آوا عبدالحسین مختاباد دانلود آهنگ جدید دل آوا عبدالحسین مختاباد لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز دل آوا عبدالحسین مختاباد برای ایرانسل دانلود ریمیکس دل آوا عبدالحسین مختاباد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو