loading...

اهنگ جدید

X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر ایرانسل X دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر X دانلود

حسین بازدید : 83 شنبه 19 مرداد 1398
X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر ایرانسل X دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر X دانلود آهنگ زیبای گرگ زاده از مرتضی رنجر X کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر X کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر همراه اول X آکورد آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر X تکست آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر X شعر آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر X متن آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر X تکست اهنگ X دانلود آهنگ mp3 گرگ زاده از مرتضی رنجر X دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر به همراه متن X دانلود آهنگ جدید گرگ زاده از مرتضی رنجر X دانلود اهنگ جدید X متن آهنگ

 

متحم مرتضی رنجر رو بیارید داخل 

میدونم آهوی من با گرگا گشت گرگ شد

یه زره بچه بودا تو بغلم بزرگ شذ 

آهوی چشم آبی من از پرید 

ول میگشت خیابونو به بهونه ی خرید 

من گرگ زاده آهوی خودمو مف بری کردم 

همون آهو که واسه داشتن من خود زنی کرد

متحم مرتضی رنجر رو بیارید داخل 

میدونم آهوی من با گرگا گشت گرگ شد

یه زره بچه بودا تو بغلم بزرگ شذ 

آهوی چشم آبی از من پرید

 

منبع سایت ناکامان

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر بهمراه متن کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر ایرانسل دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر دانلود آهنگ زیبای گرگ زاده از مرتضی رنجر کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر کد آهنگ پیشواز گرگ زاده از مرتضی رنجر همراه اول آکورد آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر تکست آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر شعر آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر متن آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر تکست اهنگ دانلود آهنگ mp3 گرگ زاده از مرتضی رنجر دانلود آهنگ گرگ زاده از مرتضی رنجر به همراه متن دانلود آهنگ جدید گرگ زاده از مرتضی رنجر دانلود اهنگ جدید متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو