loading...

اهنگ جدید

X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش X کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش X دانلود آهنگ mp3 مادر از محمد ایرانمنش X کد آهنگ پیشواز مادر از م

حسین بازدید : 191 شنبه 19 مرداد 1398
X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش X کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش X دانلود آهنگ mp3 مادر از محمد ایرانمنش X کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش همراه اول X دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش به همراه متن X دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید مادر از محمد ایرانمنش X تکست آهنگ مادر از محمد ایرانمنش X شعر آهنگ مادر از محمد ایرانمنش X آکورد آهنگ مادر از محمد ایرانمنش X کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش ایرانسل X تکست اهنگ X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ زیبای مادر از محمد ایرانمنش X متن آهنگ مادر از محمد ایرانمنش X متن آهنگ

مادر ، مادر .. مادر قسم به مهرت شرمنده تو هستم

بعد از خدای ، بعد از خدای اعظم من بنده ی تو هستم

من بنده ی تو هستم …

رنج شبانه روزت ، رنج شبانه روزت کی میرود ز یادم 

به غصه ی تو غمگین به شادی تو شادم ..

به غصه ی تو غمگین ، به شادی تو شادم

مـــــــــادر

اگر که جمله اعضام لب به سخن گشایند

از عهده ی سپاس رنج تو بر نیایم

مــــادر مـــــــــــادر مـــــــــــــــادر ..

قسم به شیر پاکت به نوش جان مه شو

به نام تو که نامت ورد زبان من شد..

منبع سایت ناکامان

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش دانلود آهنگ mp3 مادر از محمد ایرانمنش کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش همراه اول دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش به همراه متن دانلود آهنگ مادر از محمد ایرانمنش بهمراه متن دانلود آهنگ جدید مادر از محمد ایرانمنش تکست آهنگ مادر از محمد ایرانمنش شعر آهنگ مادر از محمد ایرانمنش آکورد آهنگ مادر از محمد ایرانمنش کد آهنگ پیشواز مادر از محمد ایرانمنش ایرانسل تکست اهنگ دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ زیبای مادر از محمد ایرانمنش متن آهنگ مادر از محمد ایرانمنش متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو