loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ کی بهتر از من برات میمیره,    کی بهتر از من برات میمیره امید,    دانلود آهنگ معین کی بیشتر از من برات میمیره,    دانلود اهن

حسین بازدید : 79 جمعه 18 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ کی بهتر از من برات میمیره
,    کی بهتر از من برات میمیره امید
,    دانلود آهنگ معین کی بیشتر از من برات میمیره
,    دانلود اهنگ امید کی مثل من برات میمیره
,    اهنگ کی بیشتر از من برات میمیره امیر شاملو
,    دانلود کی بیشتر ازمن برات میمیره امید
,    دانلود آهنگ کی بیشتر ازمن برات میمیره از عباس قادری
,    دانلود آهنگ معین کی بیشتر از من برات میمیره ریمیکس
,    دانلود آهنگ حریم عاشقی امید 320
,   
,   

 

کی بیشتر ازمن برات می میره
کی مثل من به دام تو اسیره
پس دیگه رنجم نده، این همه آزارم نده
بین عاشقای خود، بیشتر از این خارم نکن
زیرو رو بشه دنیا، من دوستت دارم
هرکس دلبری اگه داره من تو رو دارم
دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم
لج و لجبازی نکن، با دلم بازی نکن
با شکستن غرورم خودت رو راضی نکن
واسه من که عاشقم این همه طنازی نکن
کی بیشتر ازمن برات می میره
کی مثل من به دام تو اسیره
پس دیگه رنجم نده، این همه آزارم نده
بین عاشقای خود، بیشتر از این خارم نکن
زیرو رو بشه دنیا، من دوستت دارم
هرکس دلبری اگه داره من تو رو دارم
دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم
مگه من از تو چی می خوام، جز محبت
مگه من از تو چی می خوام، جز صداقت
یه سلامی، یه جوابی
یه امیدی، یه نویدی
کی بیشتر ازمن برات می میره
کی مثل من به دام تو اسیره
پس دیگه رنجم نده، این همه آزارم نده
بین عاشقای خود، بیشتر از این خارم نکن
زیرو رو بشه دنیا، من دوستت دارم
هرکس دلبری اگه داره من تو رو دارم
دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم
عمرمو به پای توسر کردم
گل هستیم رو پرپر کردم
به امیدی که تو یارم باشی
درس عاشقی رو از بر کردم
عمرمو به پای توسر کردم
گل هستیم رو پرپر کردم
به امیدی که تو یارم باشی
درس عاشقی رو از بر کردم
یه سلامی، یه جوابی
یه امیدی، یه نویدی
کی بیشتر ازمن برات می میره
کی مثل من به دام تو اسیره
پس دیگه رنجم نده، این همه آزارم نده
بین عاشقای خود، بیشتر از این خارم نکن
زیرو رو بشه دنیا، من دوستت دارم
هرکس دلبری اگه داره من تو رو دارم
دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم







برچسب ها دانلود آهنگ کی بهتر از من برات میمیره کی بهتر از من برات میمیره امید دانلود آهنگ معین کی بیشتر از من برات میمیره دانلود اهنگ امید کی مثل من برات میمیره اهنگ کی بیشتر از من برات میمیره امیر شاملو دانلود کی بیشتر ازمن برات میمیره امید دانلود آهنگ کی بیشتر ازمن برات میمیره از عباس قادری دانلود آهنگ معین کی بیشتر از من برات میمیره ریمیکس دانلود آهنگ حریم عاشقی امید 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو