loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ دروغاتم قشنگه ناصر,    دانلود آهنگ کوروس تو دروغاتم قشنگه 320,    دانلود آهنگ تو دروغاتم قشنگه از کوروس با کیفیت 320,    آه

حسین بازدید : 123 سه شنبه 15 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ دروغاتم قشنگه ناصر
,    دانلود آهنگ کوروس تو دروغاتم قشنگه 320
,    دانلود آهنگ تو دروغاتم قشنگه از کوروس با کیفیت 320
,    آهنگ ناصر صبوری تو دروغاتم قشنگه
,    دانلود اهنگ تو دروغاتم قشنگه ناصر صبوری با کیفیت 320
,    اهنگ مثل شعرای کتاب مدرسه همه حرفاتو از بر میدونم
,    اهنگ کوروس تو میگی بدون من
,    دانلود آهنگ دختر همسایه ناصر صبوری 320
,    دانلود آهنگ فقط عشقه که میمونه ناصر صبوری

,   

دانلود اهنگ ناصر صبوری تو دروغاتم قشنگه

♫♫ مثه شعرای کتاب مدرسه همه ی حرفاتا از بر می دنم
قصه ها ای که می خوای بگی به من روزی صد بار تو کتابا می خونم
وقتی پای عاشقی میون میاد همیشه صحبت غصه و غم ‏
کوچولوی خوش زبون به من بگو همه ی حرفا چرا مثل هم‏
تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه
من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه‏
روزای اول کتاب عشقمون واسم از فردا و پس فردا میگی
واسم از یه خونه گرم و کوچیک واسم از بازی بچه ها میگی
ولی فردا می دونم چی پیش میاد آخر کتاب یه جور همیشه
همه بهانه ها مثل هم همه عشقا یجور تموم میشه ‏
تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه
من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه
مثه شعرای کتاب مدرسه همه ی حرفاتا از بر می دنم
قصه ها ای که می خوای بگی به من روزی صد بار تو کتابا می خونم
وقتی پای عاشقی میون میاد همیشه صحبت غصه و غم ‏
کوچولوی خوش زبون به من بگو همه ی حرفا چرا مثل هم‏
تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه
من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه‏
روزای اول کتاب عشقمون واسم از فردا و پس فردا میگی
واسم از یه خونه گرم و کوچیک واسم از بازی بچه ها میگی
ولی فردا می دونم چی پیش میاد آخر کتاب یه جور همیشه
همه بهانه ها مثل هم همه عشقا یجور تموم میشه ‏
تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه
من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه ♫♫

 

 

http://muzicir.com

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - -

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دروغاتم قشنگه ناصر دانلود آهنگ کوروس تو دروغاتم قشنگه 320 دانلود آهنگ تو دروغاتم قشنگه از کوروس با کیفیت 320 آهنگ ناصر صبوری تو دروغاتم قشنگه دانلود اهنگ تو دروغاتم قشنگه ناصر صبوری با کیفیت 320 اهنگ مثل شعرای کتاب مدرسه همه حرفاتو از بر میدونم اهنگ کوروس تو میگی بدون من دانلود آهنگ دختر همسایه ناصر صبوری 320 دانلود آهنگ فقط عشقه که میمونه ناصر صبوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو