loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض همراه اول,دانلود آهنگ زیبای فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام ع

حسین بازدید : 65 دوشنبه 14 مرداد 1398

کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض همراه اول,دانلود آهنگ زیبای فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض بهمراه متن,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض به همراه متن,شعر آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,تکست اهنگ,تکست آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,دانلود آهنگ mp3 فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,دانلود اهنگ ,متن آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ایرانسل,دانلود آهنگ جدید فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,متن آهنگ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,آکورد آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ,

 

 

 


Download NewSong By Farzad Keshavarz Called alagheye mahz

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.83 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.68 مگابایت)

------------منبع بالموزیک------------

متن آهنگ علاقه محض از فرزاد کشاورز

حسی که بهت دارم علاقه محضه
کنار تو حالم عالیه هر لحظه
عشقمو میفهمی حسو میشناسی
نهایت عشقی آخر احساسی

به حدی میخوامت که باورش سخته
کنار تو این من همیشه خوشبخته
با همه ی قلبم خیلی دوستت دارم
علاقه محضه حسی که بهت دارم

تکست آهنگ علاقه محض از فرزاد کشاورز



حسه تو توو قلبم تو نفس هامه
بخاطرت زندم عشق توو دنیامه
حسی که بهت دارم یه عشق مخصوصه
حالو بهتر کن فقط با یه بوسه

به حدی میخوامت که باورش سخته
کنار تو این من همیشه خوشبخته
با همه ی قلبم خیلی دوستت دارم
علاقه محضه حسی که بهت دارم

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض همراه اول دانلود آهنگ زیبای فرزاد کشاورز به نام علاقه محض دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض بهمراه متن دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض به همراه متن شعر آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض تکست اهنگ تکست آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض دانلود آهنگ mp3 فرزاد کشاورز به نام علاقه محض دانلود اهنگ متن آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض کد آهنگ پیشواز فرزاد کشاورز به نام علاقه محض ایرانسل دانلود آهنگ جدید فرزاد کشاورز به نام علاقه محض متن آهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض آکورد آهنگ فرزاد کشاورز به نام علاقه محض
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو