loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی همراه اول,شعر آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی ,کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی ایرانسل,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ mp3 ناجی به نام تو آدم نمیشی ,آکورد آه

حسین بازدید : 55 دوشنبه 14 مرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی همراه اول,شعر آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی ,کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی ایرانسل,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ mp3 ناجی به نام تو آدم نمیشی ,آکورد آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی ,تکست اهنگ,دانلود آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی ,متن آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی ,دانلود آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی بهمراه متن,دانلود اهنگ ,تکست آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی ,کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی ,متن آهنگ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید ناجی به نام تو آدم نمیشی ,دانلود آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی به همراه متن,دانلود آهنگ زیبای ناجی به نام تو آدم نمیشی ,

 

 

دانلود آهنگ جدید ناجیبه نام تو آدم نمیشی
Download NewSong By Naji Called to adam nemishi

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.85 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.09 مگابایت)

------------منبع بالموزیک------------

متن آهنگ تو آدم نمیشی از ناجی

از همون راه که اومدی برگرد نمیتونم نمیشه باهات سر کرد
زندگی رو بهم نکن زهرتر، اشتباه بود که باورت کردم
تا همینجاشم تحملت کردم برو آخه نمیشه همدردم

از همون دست که دادی از همون دست میگیری
یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری
من هرکاری کردم که با من یکی شی
ولی تهش همونی تو آدم نمیشی

تکست آهنگ تو آدم نمیشی از ناجی


هرکاری کردم واست بست نبود
این همه خوبی کردم حقت نبود
واسه من سخت بود ازم دور شی
ولی تو انگاری سختت نبود

از همون دست که دادی از همون دست میگیری
یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری
من هرکاری کردم که با من یکی شی
ولی تهش همونی تو آدم نمیشی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی همراه اول شعر آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی ایرانسل دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ mp3 ناجی به نام تو آدم نمیشی آکورد آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی تکست اهنگ دانلود آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی متن آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی دانلود آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی بهمراه متن دانلود اهنگ تکست آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی کد آهنگ پیشواز ناجی به نام تو آدم نمیشی متن آهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ جدید ناجی به نام تو آدم نمیشی دانلود آهنگ ناجی به نام تو آدم نمیشی به همراه متن دانلود آهنگ زیبای ناجی به نام تو آدم نمیشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو