loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو همراه اول,دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود آهنگ جدید معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود اهنگ جدید,تکست اهنگ,دانلود آهنگ معین پویان ف

حسین بازدید : 67 دوشنبه 14 مرداد 1398

کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو همراه اول,دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود آهنگ جدید معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود اهنگ جدید,تکست اهنگ,دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو بهمراه متن,کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو ایرانسل,متن آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو ,تکست آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ mp3 معین پویان فر به نام چی شد یهو ,آکورد آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو ,کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو ,متن آهنگ,دانلود موزیک,شعر آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود آهنگ زیبای معین پویان فر به نام چی شد یهو ,دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو به همراه متن,

 

 


Download NewSong By Moein Pouyanfar Called chi shod yeho

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.41 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.18 مگابایت)

------------منبع بالموزیک------------

متن آهنگ چی شد یهو از معین پویان فر

همیشه از خدا خواستم واست بهترینهارو بگو چی شد یهو
همیشه گفتم بهت وابستم به تو بگو چی شد یهو
توو تنهائیام بودی کنارم کاش بودی و بازم کنارت آروم بشم
آرامش بودی تو نمیشه نه باور کنم دوری تو

از بس که به تو فکر کردم همه دنیا رو غم گرفت
یه کاری کن شاید بشه چشماتو یادم بره
یجوری که نبینمت رد شو از این دیوونه
تو خودت نیستی ولی خاطره هات میمونه

تکست آهنگ چی شد یهو از معین پویان فر



بعد تو هی با خودم نبودی و تنها شدم
ندیدی که بی تو چقدر شبیه دردا شدم
هی با خودم درگیرم از همه چی در میرم
کاش بودی الان کنارم توو روزای دلگیرم

یکاری کن بتونم با خودم کنار بیام
تو که یمدونی بعد ار تو چقدر حالم بده
منو تنها نذار توو این خیال لعنتی
توو چشمای تو بودم همیشه آدم بده

چقدر سخته ببینی توو خودت جا موندی
تنها موندی تنها موندی
یه رویا بودی واسم دیگه ندارمت
رویا موندی رویا موندی

از بس که به تو فکر کردم همه دنیا رو غم گرفت
یه کاری کن شاید بشه چشماتو یادم بره
یجوری که نبینمت رد شو از این دیوونه
تو خودت نیستی ولی خاطره هات میمونه

بعد تو هی با خودم نبودی و تنها شدم
ندیدی که بی تو چقدر شبیه دردا شدم
هی با خودم درگیرم از همه چی در میرم
کاش بودی الان کنارم توو روزای دلگیرم

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو همراه اول دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو دانلود آهنگ جدید معین پویان فر به نام چی شد یهو دانلود اهنگ جدید تکست اهنگ دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو بهمراه متن کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو ایرانسل متن آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو تکست آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو دانلود اهنگ دانلود آهنگ mp3 معین پویان فر به نام چی شد یهو آکورد آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو کد آهنگ پیشواز معین پویان فر به نام چی شد یهو متن آهنگ دانلود موزیک شعر آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو دانلود آهنگ زیبای معین پویان فر به نام چی شد یهو دانلود آهنگ معین پویان فر به نام چی شد یهو به همراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو