loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ هر کی شی محله سر شیره نیما مهدوی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. اره خان دادا انی بیابون بوردمه تا دعوا بلد بومه ♫●♩ آی امان کاری از استریو دلنوازان ♫●♩ بیمه غمگین ترین آدم دنیا ♫●♩ تا

حسین بازدید : 171 چهارشنبه 09 مرداد 1398

متن آهنگ هر کی شی محله سر شیره نیما مهدوی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..
اره خان دادا انی بیابون بوردمه تا دعوا بلد بومه ♫●♩
آی امان کاری از استریو دلنوازان ♫●♩
بیمه غمگین ترین آدم دنیا ♫●♩
تاریکی در شومه من جنگلی راه ♫●♩
هر چی که تو گتی من گتمه خا! بیذارمه من از شی شهری آدما ♯♪♪
هر کی شی محله سر شیره؛ منی دلبر گوشه گیره ♯♪♪
این ریکا تی جا نگیره؛ هر جا نشو ولا گیره ♯♪♪
آی امان امان امان هاای، ای دوست امان امان های ♯♪♪
عاشق بیمه من دختر همسایه، اره مره نزن مره طعنه کنایه ♯♪♪
هر جا قدم زویی ویمه تی پایه ♪..♪ اسا ترسمه از شنی سایه ♪ عشق منی یار برو سالاری مردی ای داا

 


هر کی شی محله سر شیره؛؛ منی دلبر گوشه گیره ♬♪
این ریکا تی جا نگیره؛، هر جا نشو ولا گیره ♬♪
ای دوست امان، امان؛ جانااا، یارا؛ تاریکی کشمه من تل سیگار ♬♪
شی رو نیارمه که امشو نارمه یار ♬♪
من و تی عاشقی هسته بر قرار، دل جهنم تیسه کمه فرار ♬♪
هر کی شی محله سر شیره،، منی دلبر گوشه گیره ♬♪
این ریکا تی جان گیره، هر جا نشو ولا دیره ♩♩●♩
جان دلبر امشو مستمه مره حالی نووونه، هیچی تی جای خالی نوونه ♩♩●♩
امان امان ، جاناا یار
امشو مستمه مره حالی نوونه هیچی تنی جای خالی نوونه ♩♩●♩
پلنگی دل آخر شیر نوونه!!
مثل جنگلی خشکسالی نوونه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره با کیفیت 320 متن آهنگ نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره دانلود آهنگ جدید 98 کد آهنگ پیشواز نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره برای همراه اول دانلود آهنگ نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره کد آهنگ پیشواز نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره برای ایرانسل دانلود ریمیکس نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره دانلود آهنگ جدید نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره لینک مستقیم دانلود آهنگ بی کلام نیما مهدوی هر کی شی محله سر شیره دانلود آهنگ دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو