loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ یا مرگ یا زندگی نیما مهدوی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. ای دلاا؛ هر جا شومه دره منی تعقیب ♩♮♬ درست بومه بهاری ماهی کریم ♩♮♬ آدمای دنیا هستنه عجیب ♩♮♬ خار آدم بعضی وقتا زننه ریب ♩♮♬ ام

حسین بازدید : 106 چهارشنبه 09 مرداد 1398

متن آهنگ یا مرگ یا زندگی نیما مهدوی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..
ای دلاا؛ هر جا شومه دره منی تعقیب ♩♮♬
درست بومه بهاری ماهی کریم ♩♮♬
آدمای دنیا هستنه عجیب ♩♮♬
خار آدم بعضی وقتا زننه ریب ♩♮♬
امی محله قدم نزن دارنه خاک ♩♮♬
یا مرگ؛ یا زندگی؛ یا که طناب دار ♩♮♬


من که اصلا هیچ کس ره نارمه کار، هر پیاده ره من هاکردمه سوار ♩♮♬
مهرداد عابدینی دل خیلی پره، دلی درد ره بوئم ♩♮♬
ای جاناا، امان امان امان هاای ♩♮♬
دیگه خسته بیمه از شعر و آهنگ ♩♮♬
همه با هم وی دارننه جنگ ♩♮♬
قدرتی نخواینه دست بییری تفنگ ♩♮♬
تی پیش اتا جور و پشت سر هفت رنگ ♩♮♬
امه محله قدم نزن دارنه خاک ♩♮♬

 

یا مرگ! یا زندگی! یا که طناب دار ♩♮♬
من که هیچکسی ره نارمه کار!!! هر پیاده ره من هاکردمه سوار

دیگر دست قلم نکنه کاری ♩♮♬
هر چی بخونم مونه یادگاری ♩♮♬
وی مونه مثل آهنگ فراری ♩♮♬
وره گوش هاده یار وقتی بیکاری ♩♮♬
امه محله قدم نزن دارنه خاک ♩♮♬
یا مرگ، یا زندگی! یا که طناب دار ♩♮♬
من که هیچکسی ره نارمه کار!!! هر پیاده ره من هاکردمه سوار

https://sevilmusic.com/article/6495/







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی دانلود ریمیکس نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی کد آهنگ پیشواز نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی برای همراه اول دانلود آهنگ جدید 98 دانلود آهنگ نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی کد آهنگ پیشواز نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی برای ایرانسل دانلود آهنگ نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ جدید نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی لینک مستقیم متن آهنگ نیما مهدوی یا مرگ یا زندگی دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو