loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ فراموشی ایمان ندافترانه و شعر آهنگ فراموشی ایمان ندافنذار فراموش بکنم گرمیه دستای تو رو نذار که از یاد ببرم نگو که از پیشم بروشب بی تو بودنم شد شب دلواپسی شبه رویاهای خیس که به فردا نرسیدشب ت

حسین بازدید : 25 شنبه 05 مرداد 1398



متن آهنگ فراموشی ایمان نداف


ترانه و شعر آهنگ فراموشی ایمان نداف
نذار فراموش بکنم گرمیه دستای تو رو نذار که از یاد ببرم نگو که از پیشم برو
شب بی تو بودنم شد شب دلواپسی شبه رویاهای خیس که به فردا نرسید
شب تاریکه چشات شب پر ستاره شد خیسیه چشمای تو واسه من ترانه شد
بی تو قصه ی دلم نه به آخر نرسید چشمای منتظرم رنگه فردا رو ندید
شب تاریکه چشات شب پر ستاره شد خیسیه چشمای تو واسه من ترانه شد


بی تو قصه ی دلم نه به آخر نرسید چشمای منتظرم رنگه فردا رو ندید
تکست آهنگ فراموشی ایمان نداف


چرا از من گریزونی چرا پیشم نمی مونی چرا خیسه چشمای تو چرا از عشق پشیمونی
چرا دلمو دادی به باد چرا رفتی بردی ز یاد چرا نمیشکنی این سکوتو چرا نمیزنی فریاد
چرا از من گریزونی چرا پیشم نمی مونی چرا خیسه چشمای تو چرا از عشق پشیمونی
چرا دلمو دادی به باد چرا رفتی بردی ز یاد چرا نمیشکنی این سکوتو چرا نمیزنی فریاد
نذار فراموش بکنم









برچسب ها دانلود ریمیکس فراموشی ایمان نداف دانلود آهنگ جدید فراموشی ایمان نداف دانلود آهنگ فراموشی ایمان نداف دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز فراموشی ایمان نداف ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ فراموشی ایمان نداف با لینک مستقیم دانلود آهنگ فراموشی ایمان نداف با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز فراموشی ایمان نداف همراه اول متن آهنگ فراموشی ایمان نداف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو