loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ اکبر گلپایگانی عشق پاک,    دانلود آهنگ عشق پاک گلپا با کیفیت 320,    دانلود آهنگ گلپا روی برگی بنویس عشق,    ای از عشق پاک

حسین بازدید : 267 پنجشنبه 03 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ اکبر گلپایگانی عشق پاک
,    دانلود آهنگ عشق پاک گلپا با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ گلپا روی برگی بنویس عشق
,    ای از عشق پاک من اکبر گلپایگانی
,    دانلود اهنگ ای از عشق پاک من همیشه مست مهستی
,    دانلود آهنگ من تو را آسان نیاوردم بدست گلپایگانی
,    ای از عشق پاک من همیشه مست مونا ساعتچی
,    دانلود آهنگ گلپا بارها این کودک احساس من
,    دانلود اهنگ گلپا

 

 

ای از عشق پاکمان همیشه مست
من تورا آسان نیاوردم به دست
بارها این کودک احساس من
زیر بارانهای اشک من نشست
من تو را آسان نیاوردم به دست 2
در دل آتش نشستن کار آسانی نبود.
راه را بر اشک بستن کار آسانی نبود
با غروری هم قد و بالای بام آسمان
بارها در خود شکستن کار آسانی نبود
بارها این دل به جرم عاشقی
زیر سنگینی بار غم شکست
من تو را آسان نیاوردم به دست 2
در بدست آوردنت ، . بردباریها شده ،.بیقراریها شده ، . شب زنده داریها شده
در بدست اوردنت پایداریها شده ،.با ظلم و جور روزگار ،.نا سازگاریها شده
ای از عشق پاکمان همیشه مست
من تورا آسان نیاوردم به دست
بارها این کودک احساس من
زیر بارانهای اشک من نشست
من تو را آسان نیاوردم به دس

https://audio.tarikhema.org/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ اکبر گلپایگانی عشق پاک دانلود آهنگ عشق پاک گلپا با کیفیت 320 دانلود آهنگ گلپا روی برگی بنویس عشق ای از عشق پاک من اکبر گلپایگانی دانلود اهنگ ای از عشق پاک من همیشه مست مهستی دانلود آهنگ من تو را آسان نیاوردم بدست گلپایگانی ای از عشق پاک من همیشه مست مونا ساعتچی دانلود آهنگ گلپا بارها این کودک احساس من دانلود اهنگ گلپا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو