loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ حساب بی حساب از احسان معصومی بهترین من واسه عاشقت شدن بهونه دارمهمین شر توو چشات همین مهربونیات مگه کم از تو نشونه دارمبمونی کاش برای من با تو لحظه های من میشه یه رویابیخیال غم فقط خوتو خودم

حسین بازدید : 46 چهارشنبه 02 مرداد 1398
متن آهنگ حساب بی حساب از احسان معصومی

بهترین من واسه عاشقت شدن بهونه دارم
همین شر توو چشات همین مهربونیات مگه کم از تو نشونه دارم
بمونی کاش برای من با تو لحظه های من میشه یه رویا
بیخیال غم فقط خوتو خودم بریم رو ابرها بریم تا فردا

دل دیگه برام دل نمیشه نه دیگه عاقل نمیشه
فکر نکن همین زندگی واسم بعد تو برام زندگی شه
من با غم حسابی بی حسابم راضیم من از انتخابم
این همه خوشبختی رو یه جا ندیده بودم توی خوابم


تکست آهنگ حساب بی حساب از احسان معصومی



اسمشو بذار یه عشق دیوونه وار همه دنیام
اصلا هرچی پیش بیاد پشت هم هی بد بیاد
تا پای جونم من تو رو میخوام
بمونی کاش برای من با تو لحظه های من میشه یک رویا
بیخیال غم فقط خوتو خودم بریم رو ابرها بریم تا فردا

دل دیگه برام دل نمیشه نه دیگه عاقل نمیشه
فکر نکن همین زندگی واسم بعد تو برام زندگی شه
من با غم حسابی بی حسابم راضیم من از انتخابم
این همه خوشبختی رو یه جا ندیده بودم توی خوابم

منبع بالموزیک







برچسب ها متن آهنگ احسان معصومی به نام حساب بی حساب دانلود آهنگ احسان معصومی به نام حساب بی حساب با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید احسان معصومی به نام حساب بی حساب دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز احسان معصومی به نام حساب بی حساب همراه اول دانلود آهنگ احسان معصومی به نام حساب بی حساب با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز احسان معصومی به نام حساب بی حساب ایرانسل دانلود آهنگ احسان معصومی به نام حساب بی حساب دانلود ریمیکس احسان معصومی به نام حساب بی حساب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو