loading...

اهنگ جدید

آهای مردم دنیا آهای مردم دنیاگله دارم گله دارممن از عالم و آدم گله دارمآهای مردم دنیا آهای مردم دنیاگله دارم گله دارممن از دست خدا هم گله دارم گله دارمشما که حرمت عشق رو شکستینکمر به کشتن عاطفه بستینش

حسین بازدید : 213 سه شنبه 25 تیر 1398

آهای مردم دنیا آهای مردم دنیا

گله دارم گله دارم

من از عالم و آدم گله دارم

آهای مردم دنیا آهای مردم دنیا

گله دارم گله دارم

من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

شما که حرمت عشق رو شکستین

کمر به کشتن عاطفه بستین

شما که روی دل قیمت گذاشتین


که حرمت عشق رو نگه نداشتین

آهــای مــردم دنیا آهــای مــردم دنیا

گله دارم گله دارم

من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

فریاد من شکایته یه روح بی قراره

روحی که خسته از همه زخمی روزگاره

گلایه من از شما حکایت خودم نیست

برای من که از شما سوختن و گم شدم نیست

اگه عشقی نباشه آدمی نیست

اگه آدم نباشه زندگی نیست

نپرس از من چه آمد بر سر عشق

جواب من به جز شرمندگی نیست

آهــای مــردم دنیا آهــای مــردم دنیا

گله دارم گله دارم

من از عالم و آدم گله دارم

آهــای مــردم دنیا آهــای مــردم دنیا

گله دارم گله دارم

من از دست خدا هم گله دارم گله دارم
http://www.gap8.ir/eghbali-7/




,    









,    








برچسب ها دانلود آهنگ آهای مردم دنیا دانلود آهنگ آهای مردم دنیا داریوش در کنسرت داریوش اقبالی آهای مردم دنیا آهنگها دانلود اهنگ گله دارم من از خدا گله دارم دانلود موزیک ویدیو آهای مردم دنیا از داریوش دانلود آهنگ صوتی داریوش آهای مردم دنیا دانلود آهنگ بی کلام آهای مردم دنیا داریوش شعر آهای مردم دنیا داریوش داریوش اقبالی آهای مردم دنیا صوتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو