loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ بابک مافی به نام چشم دنیادستت و بزار رو قلبم قلب من نفس ندارهاز ته دلت بگو که عاشقم شدی دوبارهاین همه عشق و نخواستی من که باز پای تو موندمخودمو هر جوری میشد باز به حس تو رسوندمچشم دنیا رو میب

حسین بازدید : 55 چهارشنبه 19 تیر 1398

متن آهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا

دستت و بزار رو قلبم قلب من نفس نداره

از ته دلت بگو که عاشقم شدی دوباره

این همه عشق و نخواستی من که باز پای تو موندم

خودمو هر جوری میشد باز به حس تو رسوندم

چشم دنیا رو میبندم تو فقط منو نگاه کن

نفسات و تو هوای خسته دلم رها کن

سرنوشتم و عوض کن که بهت عمرم و میدم



مدتی رو که نبودی نمیدونی چی کشیدم

تگ دوم آهنگ

من هنوز عزیز قلبم تو رو از خودم میدونم

زندگی کن با دلم تا بتونم زنده بمونم

لحظه لحظه التماس ذره ذره ی وجودم

از همون روزای اول سخت عاشق تو بودم

چشم دنیا رو میبندم تو فقط منو نگاه کن

نفسات و تو هوای خسته دلم رها کن

سرنوشتم و عوض کن که بهت عمرم و میدم

مدتی رو که نبودی نمیدونی چی کشیدم


دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام چشم دنیا

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا

دستت و بزار رو قلبم قلب من نفس نداره

از ته دلت بگو که عاشقم شدی دوباره

این همه عشق و نخواستی من که باز پای تو موندم

خودمو هر جوری میشد باز به حس تو رسوندم

چشم دنیا رو میبندم تو فقط منو نگاه کن

نفسات و تو هوای خسته دلم رها کن

سرنوشتم و عوض کن که بهت عمرم و میدم

مدتی رو که نبودی نمیدونی چی کشیدم

تگ دوم آهنگ

من هنوز عزیز قلبم تو رو از خودم میدونم

زندگی کن با دلم تا بتونم زنده بمونم

لحظه لحظه التماس ذره ذره ی وجودم

از همون روزای اول سخت عاشق تو بودم

چشم دنیا رو میبندم تو فقط منو نگاه کن

نفسات و تو هوای خسته دلم رها کن

سرنوشتم و عوض کن که بهت عمرم و میدم

مدتی رو که نبودی نمیدونی چی کشیدم







برچسب ها متن آهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا شعر اهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا کد آهنگ پیشواز بابک مافی به نام چشم دنیا ایرانسل دانلود آهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا متن آهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز بابک مافی به نام چشم دنیا همراه اول متن ترانه بابک مافی به نام چشم دنیا تکست اهنگ بابک مافی به نام چشم دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو