loading...

اهنگ جدید

آهنگ جاه طلب بابک جهانبخشسرتاسره قلبت بایدبه دست من تسخیر شهتو زندگیم جز عشق توهر حسی بی تاثیر شهشونه هامو به خستگیتهر لحظه پیشنهاد کنبه من فراتر از همههمیشه اعتماد کن..از فکر عمری داشتنتوجود ِ من لبا

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 19 تیر 1398

آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش

سرتاسره قلبت باید
به دست من تسخیر شه
تو زندگیم جز عشق تو
هر حسی بی تاثیر شه
شونه هامو به خستگیت
هر لحظه پیشنهاد کن
به من فراتر از همه
همیشه اعتماد کن..
از فکر عمری داشتنت
وجود ِ من لبالبه
جانم تو بی نظیری و
هم حس ِ من جاه طلبه
میخوام انقده نقش ِ من
تو زندگیت پُر رنگ شه


که وقتی پلک میزنی
دنیات واسم دلتنگ شه..

♫♫♫
قلمروئه خیالتو
با فکر من محصور کن
برای با من بودنت
تقدیرو مجبور کن
حتی نمیخوام سایتو
با کوچه ها قسمت کنم
از من نخواه به چیزی جز
داشتن تو عادت کنم
آرامشو تو زندگیم
با خنده هات مرسوم کن
یک بار واسه همیشه این
دیوونه رو آروم کن..
از فکر عمری داشتنت
وجود ِ من لبالبه
جانم تو بی نظیری و
هم حس ِ من جاه طلبه
میخوام انقده نقش ِ من
تو زندگیت پُر رنگ شه
که وقتی پلک میزنی
دنیات واسم دلتنگ شه..







برچسب ها متن آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش تکست اهنگ جاه طلب بابک جهانبخش دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز جاه طلب بابک جهانبخش ایرانسل متن آهنگ کد آهنگ پیشواز جاه طلب بابک جهانبخش همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش تکست آهنگ متن ترانه جاه طلب بابک جهانبخش شعر اهنگ جاه طلب بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو