loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود ریمیکس مرتضی اشرفی منه بی تو,    دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس,    مرتضی اشرفی من بی تو ریمیکس,   

حسین بازدید : 79 پنجشنبه 13 تیر 1398


,   

,    دانلود ریمیکس مرتضی اشرفی منه بی تو
,    دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس
,    مرتضی اشرفی من بی تو ریمیکس
,    دانلود ریمیکس من بی تو مرتضی اشرفی
,    ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو
,    دانلود ریمیکس آهنگ منه بی تو از مرتضی اشرفی
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو
,    ریمیکس آهنگ من بی تو مرتضی اشرفی
,    دانلود ریمیکس اهنگ من بی تو از مرتضی اشرفی

تو میگذری و میری منو نمی پذیری

هرچی که من میگم بازم تو تصمیمتو میگیری

من میمیرم تو که میری

تو که میری تهش میدونم آخرش

تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری

بگو عشقم نمیری بگو عشقم نمیری

نمیری نه نمیری نه نمیری

منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی

باورت شه یا نه مثه تو هیچ جا نی

تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی

حالا میری دستامو داری پس میزنی

من و سرگیجه و این دلشوره و این بیخوابی

تو هم مثه منی یا که شب راحت میخوابی

بی تو نمیگذره بگو کی میگذره توی دلت

هر کاری کنی نظرم عوض نمیشه راجع بهت

 تو که میری تهش میدونم آخرش

تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری

بگو عشقم نمیری بگو عشقم نمیری

نمیری نه نمیری نه نمیری

منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی

باورت شه یا نه مثه تو هیچ جا نی

تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی

حالا میری دستامو داری پس میزنی

منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی

باورت شه یا نه مثه تو هیچ جا نی

تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی

حالا میری دستامو داری پس میزنی

 

 

 

http://next1.ir

 

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 








برچسب ها دانلود ریمیکس مرتضی اشرفی منه بی تو دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس مرتضی اشرفی من بی تو ریمیکس دانلود ریمیکس من بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو دانلود ریمیکس آهنگ منه بی تو از مرتضی اشرفی دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو ریمیکس آهنگ من بی تو مرتضی اشرفی دانلود ریمیکس اهنگ من بی تو از مرتضی اشرفی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو