loading...

اهنگ جدید

  متن آهنگ پیغام من از علیرضا افتخاری کو یاری تا به دیارم برساند پیغامم را به نگارم برساندکو غمخواری که کنارم بنشیند دلدارم را به کنارم برساندمن هم جدا شدم ز آشیانه من هم دلم شکسته ای زمانهمن ه

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 12 تیر 1398

 

متن آهنگ پیغام من از علیرضا افتخاری

کو یاری تا به دیارم برساند پیغامم را به نگارم برساند
کو غمخواری که کنارم بنشیند دلدارم را به کنارم برساند
من هم جدا شدم ز آشیانه من هم دلم شکسته ای زمانه
من هم به ناله های عاشقانه در این زمانه گشته ام فسانه

بی خبرم ز جای بی نشان من رسیده جان به جان تو
هجر تو شد نصیب من در این میانه

 

چه شود که از تو رسد بشکسته به بی خبری
چه شود گل فکند به بد آب و گلی نظری
چو نسیم سحر ز برم بگذر بگذر که مگر
گلی از گِل من به دمت چو روم ز نظر
(آهنگ پیغام من از آلبوم یاد استاد علیرضا افتخاری)

https://www.balmusic.ir







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد متن آهنگ علیرضا افتخاری به نام پیغام من دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک علیرضا افتخاری به نام پیغام من دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری به نام پیغام من دانلود آهنگ کمیاب دانلود ریمیکس علیرضا افتخاری به نام پیغام من دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام پیغام من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو