loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ آروم آروم از عماد احمدی یه احساس عمیقی به تو داره قلبمیه دریاست وجودت که منم توش غرقمتو چشمات تو چشمامه یه حسه خاصیدل من واست رفت این دل احساسیمن مجنون و دگرگونو دگرگون تر از این نکندل دیوون

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 12 تیر 1398
متن آهنگ آروم آروم از عماد احمدی

یه احساس عمیقی به تو داره قلبم
یه دریاست وجودت که منم توش غرقم
تو چشمات تو چشمامه یه حسه خاصی
دل من واست رفت این دل احساسی

من مجنون و دگرگونو دگرگون تر از این نکن
دل دیوونمو مجنونمو مجنون تر از این نکن
من الان مرز جنونم ته خط احساس
تو نمیدونی توو قلبم چه عشقی بر پاست


تکست آهنگ آروم آروم از عماد احمدی



آروم آروم آروم آروم نشستی به دلم
بارون بارون بارون بارون بمونم یا برم
داره قلبم واسه تو چقدر تند توو سینه میزنه
حرف قلبم به چشمات توو چشمام ته عاشق شدنه

من مجنون و دگرگونو دگرگون تر از این نکن
دل دیوونمو مجنونمو مجنون تر از این نکن
من الان مرز جنونم ته خط احساس
تو نمیدونی توو قلبم چه عشقی بر پاست

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود موزیک دانلود ریمیکس عماد احمدی به نام آروم آروم دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ عماد احمدی به نام آروم آروم دانلود آهنگ جدید عماد احمدی به نام آروم آروم دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ عماد احمدی به نام آروم آروم دانلود موزیک عماد احمدی به نام آروم آروم دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو