loading...

اهنگ جدید

    متن آهنگ رفیق از حجت اشرف زاده :رفیق بغض هر شبم هوای گریه و تبم به گریه های من بگو خیال دیدن تو کوای عشق تمام حسرت هنوزم دلیل آه سینه سوزم ببر مرا به ناکجا عشقای درد ببین به استخوان رس

حسین بازدید : 117 دوشنبه 10 تیر 1398

 

 


متن آهنگ رفیق از حجت اشرف زاده :



رفیق بغض هر شبم هوای گریه و تبم به گریه های من بگو خیال دیدن تو کو

ای عشق تمام حسرت هنوزم دلیل آه سینه سوزم ببر مرا به ناکجا عشق

ای درد ببین به استخوان رسیدی همین که از دلم بریدی ببر مرا به هرکجا عشق

خیال خنده های تو شد آرزوی هر شبم به چشم های تو قسم که جان رسیده بر لبم

 


خزان شد و نیامدی عزیز لحظه های من اگر ندیدمت تو را تو گریه کن برای من

ای عشق تمام حسرت هنوزم دلیل آه سینه سوزم ببر مرا به ناکجا عشق

ای درد ببین به استخوان رسیدی همین که از دلم بریدی ببر مرا به هرکجا عشق

 

http://next1.ir



Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ به چشم های تو قسم که جان رسیده دانلود آهنگ خیال خنده های تو شد آرزوی هر شبم خزان شد و نیامدی عزیز لحظه های من متن اهنگ خیال خنده های تو شد ارزوی هرشبم ای درد ببین به استخوان رسیده دانلود آهنگ ای عشق حجت اشرف زاده دانلود آهنگ ای عشق حجت اشرف زاده حالا خورشید حجت اشرف زاده ای عشق دانلود اهنگ ای عشق تمام حسرت هنوزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو