loading...

اهنگ جدید

تکست و متن آهنگ پایه باش کامران مولاییText Music Kamran Molaei Paye Bashتکست و متن آهنگ پایه باش کامران مولاییترانه و شعر آهنگ پایه باش کامران مولاییپایتم پا به پا میام باهات جون بخواه جونمو میدم برات

حسین بازدید : 71 شنبه 01 تیر 1398




تکست و متن آهنگ پایه باش کامران مولایی
Text Music Kamran Molaei Paye Bash

تکست و متن آهنگ پایه باش کامران مولایی

ترانه و شعر آهنگ پایه باش کامران مولایی

پایتم پا به پا میام باهات جون بخواه جونمو میدم برات عشقِ من
تو صدات آرامش حرف بزن جمله هات ترانه شه

میخوامت تا نفس تو سینمه هر چقدر تو باشی بازم کمه
داشتنت واسه من یه معجزست شک نکن من تو رو میخوامو بس



بیقرارم کن بیقرارم باش فصلِ تنهایی تو کنارم باش
معنیِ عشقو تازه فهمیدم کاش یه کم زودتر تو رو میدیدم

بیقرارم کن بیقرارم باش فصلِ تنهایی تو کنارم باش
معنیِ عشقو تازه فهمیدم کاش یه کم زودتر تو رو میدیدم

تکست آهنگ پایه باش کامران مولایی

پایه باش با من بمون فردا یه کم دیره تو نباشی قلبِ من آروم نمیگیره
عشقِ مغرور منی امپراطورِ منی کافیه لب تر کنی جونم برات میره

به تو وابسته شدم بی حد و اندازه کاش خدا مهرم رو به قلبِ تو بندازه
نه نبود دست خودم اینکه دیوونت شدم عشق از آدم گاهی یه دیوونه میسازه

بیقرارم کن بیقرارم باش فصلِ تنهایی تو کنارم باش
معنیِ عشقو تازه فهمیدم کاش یه کم زودتر تو رو میدیدم

بیقرارم کن بیقرارم باش فصلِ تنهایی تو کنارم باش
معنیِ عشقو تازه فهمیدم کاش یه کم زودتر تو رو میدیدم




منبع فرا تکست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز پایه باش کامران مولایی ایرانسل کد آوای انتظار پایه باش کامران مولایی دانلود بیت / بیکلام پایه باش کامران مولایی متن آهنگ تکست آهنگ متن آهنگ پایه باش کامران مولایی کد آهنگ پیشواز پایه باش کامران مولایی همراه اول دانلود آهنگ پایه باش کامران مولایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو