loading...

اهنگ جدید

تکست و متن آهنگ انگیزه کامران مولاییText Music Kamran Molaei Angizehتکست و متن آهنگ انگیزه کامران مولاییترانه و شعر آهنگ انگیزه کامران مولاییوقتی فکر تو پیشه یکی دیگه ست حرف تو هر چی که اون میگه ستهر

حسین بازدید : 61 شنبه 01 تیر 1398



تکست و متن آهنگ انگیزه کامران مولایی
Text Music Kamran Molaei Angizeh

تکست و متن آهنگ انگیزه کامران مولایی

ترانه و شعر آهنگ انگیزه کامران مولایی

وقتی فکر تو پیشه یکی دیگه ست حرف تو هر چی که اون میگه ست
هر جا که میری کنارت هست این یعنی عاشق شدی رفت

وقتی بودنش نمیشه تکراری لحظه ای تنهاش نمیذاری
هر جوری باشه دوسش داری این یعنی عاشق شدی رفت

آره من دیوونتم این کار عشقه این دیوونه بودن از آثار عشقه
تو شدی دار و ندار و تکیه گاهم من به شرطی که تو باشی رو به راهم


شعر و دلتنگی و چند تا یادگاری ساعتو دلشوره و چشم انتظاری
از تو دارم این نگاه بیقرارو غیر عاشق کی میفهمه حاله ما رو

تکست آهنگ انگیزه کامران مولایی

من به اینکه میرسه دستم به دستت دلخوشم دستمو محکم بگیر بذار یکم آروم بشه
من تمومه زندگیمو ساده میریزم به پات تو بخند دیوونه شم فدای اون خندیدنات

من واسه بهتر شدن انگیزه میگیرم ازت انتخاب من تویی پیشه تو خوشبختم فقط
من که دنیامو جوونیمو گذاشتم پای تو با تو می مونم تا روزی که بمیرم جای تو

آره من دیوونتم این کار عشقه این دیوونه بودن از آثار عشقه
تو شدی دار و ندار و تکیه گاهم من به شرطی که تو باشی رو به راهم

شعر و دلتنگی و چند تا یادگاری ساعتو دلشوره و چشم انتظاری
از تو دارم این نگاه بیقرارو غیر عاشق کی میفهمه حاله ما رو

**




منبع فرا تکست








برچسب ها کد آهنگ پیشواز انگیزه کامران مولایی ایرانسل متن آهنگ تکست آهنگ دانلود بیت / بیکلام انگیزه کامران مولایی متن آهنگ انگیزه کامران مولایی کد آوای انتظار انگیزه کامران مولایی دانلود آهنگ انگیزه کامران مولایی کد آهنگ پیشواز انگیزه کامران مولایی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو