loading...

اهنگ جدید

آبروتو که عزیزم پای عشقمون گذاشتی کاش به خاطر منم بود بهم اعتماد میداشتی آخ نمیدونی عزیزم ، ساده قلبمو شکستی تو که شک داری به عشقم پس چرا به پام نشستی ؟ پس چرا به پام نشستی ؟….  من که

حسین بازدید : 118 جمعه 31 خرداد 1398

آبروتو که عزیزم پای عشقمون گذاشتی

کاش به خاطر منم بود بهم اعتماد میداشتی

آخ نمیدونی عزیزم ، ساده قلبمو شکستی

تو که شک داری به عشقم پس چرا به پام نشستی ؟

پس چرا به پام نشستی ؟….

 من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم

آره میشکنم چه ساده وقتی شکتو میبینم

من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم

آره میشکنم چه ساده وقتی شکتو میبینم

 

 

 

 

 دانلود آهنگ سعید فراهانی بنام ابرو







برچسب ها دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ درخواستی دانلود آهنگ من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم دانلود آهنگ من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم بیکلام Download New Music دانلود آهنگ من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم کیفیت 320 دانلود ریمیکس من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم کد پیشواز همراه اول من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم متن آهنگ من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب کد پیشواز ایرانسل من که تا آخر عمرم پای عشق تو میشینم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو