loading...

اهنگ جدید

  دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا زندانیم زندانی دستان روزگارم تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرا

حسین بازدید : 135 جمعه 31 خرداد 1398

 

دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا

میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا

درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا

زندانیم زندانی دستان روزگارم

تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم

تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم

آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم از امیر باقری

میسوزم از این دنیای بی رحم و پر از کینه خدا جان

 

هر روزم جوانی پیر میبینم در آینه خدا جان

قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان

زندانیم زندانی دستان روزگارم

تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم

تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم

 

http://nakaman1.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ درخواستی دانلود آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم کیفیت 320 دانلود ریمیکس زندانیم زندانی دستان روزگارم Download New Music کد پیشواز ایرانسل زندانیم زندانی دستان روزگارم دانلود آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم بیکلام دانلود آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب متن آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم کد پیشواز همراه اول زندانیم زندانی دستان روزگارم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو