loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ محلی رفیق من چرا,    دانلود اهنگ محلی رفیق من چرا شدی از من جدا,    دانلود اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا از علی براتی

حسین بازدید : 689 پنجشنبه 30 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ محلی رفیق من چرا
,    دانلود اهنگ محلی رفیق من چرا شدی از من جدا
,    دانلود اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا از علی براتی
,    آهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این دردو غما
,    اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا سعید خلیلی
,    دانلود آهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این درد و غما
,    اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نزار از سعید خلیلی
,    رفیق من چرا شدی از من جدا علی براتی
,    رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این دردو غم ها

,   

 

 

https://upmusics.com

دوباره شب شد و حالم خرابه بدون تو شب و روزام عذابه
♬!♫!♪ دوباره شب شد و حالم خرابه بدون تو شب و روزم عذابه ♬!♫!♪
بهار دل من بی تو خزونه فلک نگیر رفیق من جوونه
♬!♫!♪ بهار دل من بی تو خزونه فلک نگیر رفیق من جوونه ♬!♫!♪
فلک چه کرده با داداشی من خراب کردی چرا نقاشی من


♬!♫!♪ گرفتی جونمو دلخوشی من گرفتی جونمو دلخوشی من ♬!♫!♪
یه روز تو اسمون عقابی داشتیم همیشه من و آن یه خوابی داشتیم
♬!♫!♪ یه روز تو اسمون عقابی داشتیم همیشه من و آن یه خوابی داشتیم ♬!♫!♪
حالا من موندم و با این دل زار حالا من موندم و با این دل زار
♬!♫!♪ فلک چه کرده با داداشی من خراب کردی چرا نقاشی من ♬!♫!♪

 

 

 

 

 

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ محلی رفیق من چرا دانلود اهنگ محلی رفیق من چرا شدی از من جدا دانلود اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا از علی براتی آهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این دردو غما اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا سعید خلیلی دانلود آهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این درد و غما اهنگ رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نزار از سعید خلیلی رفیق من چرا شدی از من جدا علی براتی رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این دردو غم ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو