loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلیLyrics Music Saman Jalili Asheghetamمتن آهنگ عاشقتم سامان جلیلیترانه و شعر آهنگ عاشقتم سامان جلیلیاینکه هنوز عاشقمو اینکه هنوز به یادتماینکه هنوز یه جا دارم حتی تویه خیالتما

حسین بازدید : 69 سه شنبه 28 خرداد 1398






متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

Lyrics Music Saman Jalili Asheghetam

متن آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

ترانه و شعر آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

اینکه هنوز عاشقمو اینکه هنوز به یادتم
اینکه هنوز یه جا دارم حتی تویه خیالتم

اینکه دارم غرورمو بدونه تو میبازم


من که هنوز با همه چی به خاطرت میسازم

هنوزم بهت وفادارم هنوز فکر توئه کارم
بگو جونم که میدونی که پیشت اعتبار دارم

هنوز از رو نرفتم که ازت دست بر نمیدارم
واسه دوست داشتنت اینبار دیگه شرطی نمیذارم

تکست آهنگ عاشقتم سامان جلیلی

اینکه هنوز فکرتمو عکست رو دیوارِ منه
اینکه هنوز آروم میشم حرفتو هر کی بزنه

اینکه هنوز تو سینه می به جایِ قلبم میزنی
غرقت شدم نمیدونم که من توام یا تو منی

هنوزم بهت وفادارم هنوز فکر توئه کارم
بگو جونم که میدونی که پیشت اعتبار دارم

هنوز از رو نرفتم که ازت دست بر نمیدارم
واسه دوست داشتنت اینبار دیگه شرطی نمیذارم

منبع فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو