loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ کمتر دلبری کن,    دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام دلبری تو کمش کن,    دانلود اهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن,    دانلود ا

حسین بازدید : 173 یکشنبه 26 خرداد 1398

,    دانلود اهنگ کمتر دلبری کن
,    دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام دلبری تو کمش کن
,    دانلود اهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن
,    دانلود اهنگ حدی داره دل بردن
,    دانلود اهنگ دلم دیگه طاقت نداره
,    دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن ریمیکس
,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره
,    شهاب مظفری دلم دیگه طاقت نداره
,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره حمید هیراد

,   

 



دانلود آهنگ دلبریتو کمش کن از شهاب مظفری با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام دلبریتو کمش کن

 

Download Ahange Jadid Shahab Mozaffari Delbarito Kamesh Kon

 

آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمش کن

ترانه: مهرزاد امیرخانی ؛ آهنگسازی: عماد طغرایی ؛ تنظیم, میکس و مستر: میلاد ترابی

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم
بیا دلبریتو یکم کمترش کن
دلم عاشقِ بیشتر از این نذار عاشقت شم
داره میره قلبم بیا باورش کن

 

متن آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمش کن
چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمش کن
دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
++++++++++++

میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مث تو داشته باشه مگه چیری میخواد
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره

http://sakhamusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ کمتر دلبری کن دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام دلبری تو کمش کن دانلود اهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن دانلود اهنگ حدی داره دل بردن دانلود اهنگ دلم دیگه طاقت نداره دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن ریمیکس دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره شهاب مظفری دلم دیگه طاقت نداره دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره حمید هیراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو