loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی ,دانلود آهنگ بیکلام شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود آهنگ شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی,دانلود ریم

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 22 خرداد 1398

متن آهنگ شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی ,دانلود آهنگ بیکلام شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود آهنگ شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی,دانلود ریمیکس شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی,کد پیشواز همراه اول شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی ,دانلود موزیک,کد پیشواز ایرانسل شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی ,دانلود ترانه های جدید,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

 

شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی

یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی

حتی یه لقمه نون از تو گلوم پایین نرفت

به زور صد تا قرص چشام به روی هم نرفت

ارزون دلو دادم گرون تموم شدش واسم

تو پشت پا زدی از رو زمین چجور پاشم

آهنگ ای آسمون بگو رنگه آبیت دروغیه از مجید علیپور

_Download 128 kbs_

 

منبع ناکامان







برچسب ها متن آهنگ شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی دانلود آهنگ بیکلام شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود آهنگ شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی دانلود ریمیکس شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی کد پیشواز همراه اول شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی دانلود موزیک کد پیشواز ایرانسل شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی دانلود ترانه های جدید موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو