loading...

اهنگ جدید

من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم😔 دیگه دیگه نمیتونم🥀🥀 کی میدونه دردم چیه کی میتونه دواش کنه کی میدونه تو دل من آخه گلم چی میگذره  😔💔💔💔 چرا این قلب ساده رو کسی ازم

حسین بازدید : 124 یکشنبه 19 خرداد 1398

من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم😔

دیگه دیگه نمیتونم🥀🥀

کی میدونه دردم چیه

کی میتونه دواش کنه

کی میدونه تو دل من

آخه گلم چی میگذره

 

😔💔💔💔

چرا این قلب ساده رو کسی ازم نمیخره

چرا همیشه بی کسی سهم دل ساده تره

دیگه دلم نمیخواد بازم اسم کسی رو رو قلبم هک کنم💔🥀🥀🥀

بازم تنها میمونم       

بازم تنها میخونم







برچسب ها دانلود ریمیکس من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم دانلود آهنگ من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم کد آهنگ پیشواز همراه اول من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم دانلود آهنگ بیکلام من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم متن آهنگ من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم دانلود آهنگ جدید من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم دانلود لینک مستقیم آهنگ من که دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم آره میخوام داد بزنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو